hallo iedereen, ik wou mij even voorstellen

Hallo Mama's :)

Ik ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger en heb mijn eerste echo gehad, ik vond het super leuk mijn baby te zien (zou elke dag wel even willen kijken)

Dit is mijn eerste kindje en ik fantaseer de hele dag door jongen/meisje welke kleur haar, op wie lijkt ie.
Mijn vriend word er helemaal gestoord van (op een wacht nou maar af je ziet het allemaal vanzelf wel manier)
Zijn jullie ook zo benieuwd naar jullie kindje?
Misschien is het omdat dit mijn eerste is dat je een beetje relaxter bent bij een tweede, maar ik wil zo graag alles weten :)

Ik ben uitgerekend op 3 Mei en heb zo'n zin in de tijd van vrolijk getrappel in mijn dikke buik :)

hey meid,

Welkom welkom... ik ben ook 3 mei uitgerekend... wie van ons mag het eerste de kleine bewonderen? Ja ik snap je helemaal. bij de eerste was ik ook lyrisch... kon de hele dag wel dromen en fantaseren... ik las alles wat los en vast zat. Nu bij de tweede is alles al zo bekend dat je weet wat er komen gaat en dat maakt het minder spannend... wel jammer hoor. Dus geniet er maar van... dit gevoel komt nooit meer terug!

xx

hoi!

wat fijn een goede echo!
leuk het zo'n eerste kindje!
wij verwachten de tweede, ik had vooral aan het einde dat ik enorm benieuwd was wie er in mijn buik zat!
ik heb pas over twee weken de echo, kijk daar erg naar uit nu!

groetjes!

Hoi Mia81,

gefeliciteerd met jullie wondertje en welkom bij de club!!!
Wat heerlijk hé, een echo zodat je 't écht kunt zien :) En vooral lekker genieten en dagdromen over kleine spruit hoor!! Doen wij ook.

Knuf

Terug
Bovenaan