Hoi,
Ja dat van Ninthe* noemen ze een miskraam, ik vind het te walchelijk voor woorden, ik zie het niet als een miskraam, ze heeft tenslotte nog een uur geleefd buiten mijn lichaam.
Als wij zelf niet hadden besloten om de zwangerschap af te breken dan was ik gewoon pas rond eind maart bevallen, maar we hebben die keuze gemaakt omdat ze dan zou overlijden met heel erg veel pijn en dat konden we niet over ons hart verkrijgen.
Er is obductie op haar lichaampje geweest en er is verder niks uitgekomen.
Het is bij ons niet erfelijk, maar een geval van domme pech.
De miskraam die ik vorige maand had, is bij 5 weken en 5 dagen geweest, dus als ik net als bij Ninthe* pas later had getest dacht ik dat mijn cyclus nog niet echt opgang was.
Deze miskraam staat los van wat er met Ninthe* is gebeurt, aan het hcg hormoon in mijn bloed te zien, was het vruchtje al ten gronde gegaan voor mijn NOD, het is dus nooit ingenesteld, alleen mijn lichaam hield het nog 2 weken vast.
Ik krijg hier geen onderzoeken voor, en vind dat ook niet nodig, dit heeft te maken gehad met innesteling, en daar had ik bij Ninthe* geen last van, ik was toch ruim 20 weken zwanger en rolde er fluitend doorheen.
Ik mag gelijk weer zwanger worden, dat een gyn. of vk zegt dat je 1/2 of 3 maand moet wachten is om te kijken of je cyclus weer in orde is, eigenlijk dus alleen om het makkelijker te berekenen hoever je zal zijn als je weer zwanger bent.
Mijn gyn. weet dat ik daar niet intrap, na de gebeurtenis in november wou ik zo snel mogelijk weer zwanger zijn en zei hem dus ook, dan doe je een paar weken na de positieve test een echo en dan kan je ook zien hoever ik ben, en daar had ik gelijk in.
Nu is het bij ons wel zo dat ik natuurlijk gelijk onder behandeling bij de gyn. sta en ik sowieso met 7 a 8 weken een echo krijg.
Liefs Randy
(heb je vragen, stel ze maar hoor, want nog ff en ik kan zo mijn gyn. zijn plaats innemen met wat ik al allemaal van hem aan info heb gekregen hahahaha)