hallo iedereen!!!

hallo hallo daar ben ik weer,

ik lees elke avond wel maar kom niet altijd toe aan de reacties.
het doet mij toch wel heel erg goed hoor..al jullie lieve reacties.. en als je een tijdje meeleest en meeschrijft leer je ook de anderen kennen.
Dus!! Kat wat een goed nieuws van je zoontje..dat is in ieder geval weer een beetje zorgen minder!
Je moest toch ook nu ongi worden ? Hoe gaat het ?
Ik heb vandaag gestest en echt werkelijk helemaal wit was het vakje ..zelf een streep erop dromen was onmogelijk zo wit.. Tjee ik moet wel lachen om mezelf hoor..ik heb ook zo weinig geduld..die zwangerschaptesten handel wordt echt steenrijk van ongeduldige mensen zoals ik.. Aan de ene kant voel ik mijn borsten wel een beetje gespannen..maar mijn buik zeurt ook een beetje..er zit echt niets anders op dan afwachten afwachten afwachten..
Maar....goed nieuws voor Daantje..meid geweldig geniet ervan het moet nu gewoon goed gaan.
Brit, wat een rottijd heb je achter de rug..ik hoop dat je hier steun vind.
Noor..overtijd is in ieder geval al iets..dus wie weet.. en astrid..idem ..ik zou er gewoon weer een test tegen aangooien! en Amber ook jij welkom.

liefs issabel

Hi Issabel,

Wat ongelooflijk balen dat de test negatief is. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat je in ieder geval snel beter nieuws hebt en je een derde telg aan je gezinnetje toe mag voegen.

Liefs,
Daantje

He Issabel,

Klinkt bekend wat je schrijft. Ik lees ook regelmatig, maar heb  meestal geen  tijd om te reageren. Heb me wel voorgenomen dat wat vaker te doen. Vanavond weer een goeie poging gedaan  maar we zijn met teveel om op alles te reageren. Aan de ene kant niet positief dat we met zo velen op dit forum zijn, aan de andere kant toch ook erg fijn te lezen dat je niet de enige in deze situatie bent en  om een plek te hebben waar je altijd mag 'zeuren'.

Hoe gaat het met jou? Ik zag dat je morgen nod verwacht, maar dus nog niets. Heb je de testfabricanten alweer gesponsord?  Ik ben net zo erg als jij hoor, maar ik heb me nu voorgenomen om in elk geval tot zondag te wachten voordat ik weer een test verpruts  met mijn ongeduld. Voel nog niks bijzonders dus het kan nog alle kanten op. En zolang het tegendeel nog niet bewezen is, blijf ik gewoon hopen.  Spannend!!!

Groetjes, Em

Hoi Issabel,

Je had morgen NOD? Dan heb je misschien te vroeg getest. Als je niet ongi word gewoon nog een keer testen van het weekend. Maar ik mag het eigenlijk niet zeggen! Stond gisteravond ook met een test in de handen. Ik ga erop gokken dat ik weer een gewone cyclus heb. Dan zou ik morgen ongi moeten worden. Mijn ei is ook 14 dagen geleden geweest. Maar ik heb me kunnen bedwingen. Hoewel ik bij de zwangerschap van onze zoon al 3 dagen voor NOD positief getest had, dus ik weet dat het eerder kan.
En zo zeker als ik maandag was dat het wel eens raak kan zijn, zo onzeker word ik nu weer. Want ook de ongiklachten beginnen te komen. We zullen het morgen zien.
Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

hallo,

Zo..ben helemaal op..de hele dag rond gesjouwd in de efteling met de kids en man. Wel aan te raden ..geen wachttijden. Ik dacht vannochtend wel ongi te worden maar nog niets..wel ongi klachten en weinig hoop. Ik zal geduldig zijn en niet voor zaterdag opnieuw testen.

Kat..jij al ?

issabel

Hoi issabel,

Wat jammer ook voor jouw nog geen pos. bericht. maar inderdaad misschien ook te vroeg met testen. Ben nu zelf 8dgn over tijd en nog niet ongi maar wil nog ff wachten met de test want inderdaad wij spekkers voor de testmakers.heb er ook al 2 door gedraaid van de week.
Maar heb nu steeds beroerd dus hoop eigenlijk dat de ongi niet komt maar na de verhalen van Noor etc. hou ik me zelf wel voor dat het nog kan komen.
Omdat ik voor heen ook altijd hoofdpijnhad als ik ongi moet worden.
Dus ik haal een test vandaag maar wil nog tot zaterdag proberen te wachten.
Maar meiden we geven niet op he'.!
Kop op!

groetjes astrid

Terug
Bovenaan