Hallo iedereen!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben Corinna, 29, en ik probeer ook al een tijdje (6 manden) zwanger te raken.
Helaas, iedere maand de confrontatie met de negatieve zwangerschaptesten.
Ik lees met interesse jullie berichten, het is namelijk zo een opluchting dat ik jullie heb gevonden!
Ik koop op matcare.com een 'Zwanger worden Set Cassette ' . Het kost 20 euro (met de verzendkosten) maar dan heb je 10 ovulatietesten en 2 zwangerschaptesten by.
Veel succes!

hoi corinna,
das balen zeg, dat je al zes maanden een negatieve test in je handen hebt.. Maar blijf proberen en geef de hoop niet op!! Succes!

6 maanden voelt heel lang, maar je mag nog hoop hebben hoor! Waarschijnlijk is het nu snel raak. Even een tip: ga na je ongie om de 2/3 dagen vrijen tot je zeker weet dat je je eisprong hebt gehad. dan maak je een grotere kans dan als je alleen rond je eisprong vrijt. Er liggen dan al zaadjes klaar als je eitje voorbij komt. Na de esprong vrijen heeft geen effect, dus als je met een ovulatietest hebt vastgesteld dat je ei is geweest dan hoef je niet meer regelmatig te klussen.

Succes en ik duim met je mee!

Succes er mee en probeer ook te genieten van het zwanger worden ;-) Het moet ook leuk zijn om samen aan een kindje te werken en het is niet gemakkelijk maar probeer het los te laten

Gr. Astrid

Hoi, hoi,

Bedankt voor jullie tips een aanmoediging.
@Bloempje, ik snap wat je bedoel, hebben wij ook gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Wij hebben toch besloten om binnenkort naar de HA te gaan. Ik gebruik eigenlijk al 3 jaar geen pil (ik kan er niet tegen). Het had dus al lang kunnen gebeuren. Pas in laatste 6 maanden zijn wij echt bewust bezig, met ovulatietesten en zo. Ik heb een regelmatige cyclus, dus ik snap helemaal niet waaraan kan t liggen.
P.S. Nederlands is eigenlijk niet mijn moedertaal, daardoor misschien fouten in wat ik schrijf maar ik hoop dat jullie kunnen mij toch volgen :).

Hoi Corinna,

Hopelijk neemt de ha het makkelijk op en wilt hij je ook gelijk doorsturen. Je hoort wel een van die verhalen van ha. :-S
Wij zijn al bezig sinds december en ook fanatiek met ovu-testen maar ook bij ons mag het nog steeds niet zo zijn. Een regelmatige cyclus heb ik ook. Eerst was het 28 dgn en nu al 4 maanden 26 dgn. Vraag me ook vaak af waaraan het ligt.

Veel succes bij de ha.

gr Chantal

Terug
Bovenaan