Hallo iedereen

Ik wil mij graag toevoegen hier.
Ik ben nu rond de 6 weken zwanger. Als ik van een gemiddelde cyclus van mij uitga dan ben ik precies 6 weken nu maar ik denk dat mijn eisprong gevoelt te hebben en dan ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger. Nou ja rond de 6 weken dus :).
Ik ben mega moe en heb totaal geen energie :(. Ook flink beroerd en mega honger. Gelukkig nog zonder overgeven maar scheelt niet veel. Ik eet de hele dag door maar veel helpen doet het niet. Moet er vooral voor zorgen dat mijn maag niet leeg is want dan word ik heel slecht.Gisteren heb ik op de weegschaal gestaan en ben nu een kilo afgevallen. Dat was nou niet echt nodig geweest. Weeg nu ongeveer 57 kilo en ik was altijd tussen de 58/59 kilo. Ach als het net zo gaat als bij de vorige zwangerschappen komt alles er wel weer aan. De vorige zwangerschappen ben ik bijna 20 kilo aangekomen.
Ik heb 2 dochters van ruim 4 en 2 jaar oud.
Zo dit was het voorlopig denk ik. Ik probeer met jullie mee te lezen en te reageren.

groetjes sibje

Welkom meid en van harte gefeliciteerd.
Dat beroerd voelen hebben helaas een heleboel hier. Bij mij helpt het eten ook niet, maar komt het inmiddels ook geregeld er uit. Ik ben nu vandaag al 5 kilo kwijt, alleen ik kan het hebben. Kan me voorstellen dat jij het niet zo erg fijn vind. Wat leuk dat je al twee dochters hebt.

Klets maar lekker raak in dit drukke maar gezellige groepje.

Hallo sibje,

Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Indd een heleboel mama's die zich flink beroerd voelen, ik ook......Hopelijk is dat na de eerste 3 maanden over of iig beter!

Lekker mee kletsen, gezellig! We hebben een grote en leuke groep hier bij de dec club! :) Fijn om af en toe even wat van je af te schrijven en ervaringen/tips met elkaar te delen.

Weet je toevallig al wanneer je je eerste echo hebt?
Fijne avond. Liefs Lynn.

Gefeliciteerd meid!!! Welkom bij de club.

Helaas ook welkom bij de club der misselijken.... Ik eet ook de hele dag door kleine beetjes en normaal eten (geen vettigheid ofzo) Het helpt in die zin dat ik niet hoef te spugen, maar ben ook de hele dag door misselijk! (zie mijn andere topic pfff)

Maar wat leuk de derde keer zwanger!!!!

Heb je nu geen lichte voorkeur naar een jongen? Aangezien je twee dames hebt?

Mij maakt het niet uit, vind beide leuk. Al zou ik een meisje ook wel heel leuk vinden. Mijn zoontje is 1 jaar en 7 maanden.

Liefs en klets gezellig mee!

Van harte gefeliciteerd!

Ik was ook 20 kilo aangekomen, het is er net allemaal weer af. Sinds twee weken kan ik mijn gewone broeken weer aan (5 maanden geleden bevallen van mijn eerste). Ben benieuwd hoe lang ik ze nog pas,ha ha!
Geniet ervan!

Gefeliciteerd met de 3e op komst!
Hier ook goed misselijk en vreselijk moe.
Leuk dat je al 2 dochters hebt. Ik heb een dochter en zoon en een engeltje.
Wanneer willen jullie het ze vertellen dat ze grote zussen worden? Zit zelf wat in dubio vooral omdat die buik alweer heel hard gaat. Denk dat wij wachten tot de 12 weken.
Fijne avond

Terug
Bovenaan