Hallo ik ben er weer.....

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

ik was er even niet en ik zal even kort uitleggen waarom..

Op 13 december ben ik bevallen van een dochtertje met de naam Aylin (uitgerekende datum was 26 dec) Helaas bleek niet alles ok te zijn. Aylin heeft "pierre robin"
dwz een klein onderkaakje waardoor haar tong verder naar achteren zit en haar zachte gehemelte niet gesloten is. Aylin heeft 5 1/2 week in het ziekenhuis gelegen en is nu thuis met een monitor om haar zuurstof in de gaten te houden.
Eerst wilde ik niet reageren om anderen niet ongerust te maken en later had ik het weer een te druk. Ik reageerde zo nu en dan wel eens en heb jullie ook wel een beetje gemist vandaag dat ik nu weer reageer.
Morgen krijgen we de uitslag van verder bloedonderzoek spannend dus.....

Ik wil jullie ook nog even feliciteren met jullie prachtige kindjes! Geniet ervan!!

Groetjes Juffie

Hoi!

Welkom (terug) op het forum!

Allereerst gefeliciteerd met je kleine meisje, jammer dat het in het begin niet zo lekker ging maar wel fijn te horen dat het nu beter gaat en ze bij jullie thuis mag zijn.

Veel plezier met (bij)lezen op het forum en veel geluk met de kleine!

Groetjes,

Esther (mama van Iris - 8-12-2007)

Hey!

Nog gefeliciteerd!! Blij dat het nu allemaal iets beter gaat! En idd gelukkig is ze nu lekker bij jullie thuis!

Hopelijk is de bloeduitslag ook positief voor jullie!!

Xx Annelies (Mama van Shenaya 02-12-2007

dag juffie,

Welkom terug. Van harte met Aylin.
Begrijp goed dat je even niet op het forum bent geweest. Lijkt me toch moeilijk om als het niet helemaal zo is gegaan als verwacht dat het dan best moeilijk is.
Wisten jullie van te voren dat haar zachte gehemelte open zou zijn?
Groeit dat nu gewoon dicht of moet ze eraan geopereerd worden?

Mocht je er niet over willen praten voel je dan niet bezwaard om gewoon niet op mijn vragen te reageren hoor! Misschien is het allemaal nog wat te vers om over te schrijven, begrijp dat ook heel goed.

Groetjes

hai Juffie,
Welkom terug op het forum, en natuurlijk van harte geluk gewenst met jullie dochtertje!
Maar wat een pittige periode moeten jullie hebben, wat zullen jullie geschrokken zijn.
Als je kindje iets heeft maak je je zoveel zorgen, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is. En spannend ook, het blijft nog even onzeker hoe het verder zal gaan. Ik vind het heel lief dat je dit niet eerder hebt geschreven om ons niet aan t schrikken te maken, maar wij als decembermama's zijn er voor elkaar, juist ook als het anders loopt dan je had verwacht. Fijn dat jullie dochtertje nu thuis is, ik hoop dat de zorgen langzaam vedwijnen, dat de uitslag van t bloedonderzoek goed is en  dat jullie nu echt kunnen gaan genieten.
Veel liefs Annemarie

Hi

ook gefeliciteerd met je dochter, mooie naam trouwens. Wel lief van je dat je niks hebt laten weten, maar dat had niet gehoeven daar is dit forum toch ook voor. Lekker dat je dochter nu thuis is, en ik hoop dat jullie een goede uitslag van het bloedonderzoek krijgen.

liefs,
lia

Hallo dames!!

Wow wat een leuke en lieve reacties!! Ben erg blij om weer "terug" te zijn!!
Er waren een aantal vragen en ik geef even antwoord:

-We wisten van te voren niet dat haar zachte gehemelte open zou zijn. Zowel op de twintig weken echo als op de pretecho was niks raars te zien.

Het zachte gehemelte gaan ze rond haar 1e jaar operatief sluiten.

En dan nu het nieuws..... de bloedonderzoeken waren positief. Ze krijgt van 1 syndroom pas over 6 maanden de uitslag (gatver wat duurt dat lang) maar we hebben goede hoop!!

bedankt voor de lieve reacties!

wat lekker dat het bloedonderzoek goed was, dat is een lekker gevoel.
wel jammer dat je zo lang moet wachten op de volgende, maar geniet van je meisje!!!

lia

Terug
Bovenaan