A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, ik kijk al stiekem een paar weekjes mee naar jullie onderwerpen en vind het best grappig en interesant om te lezen. Ik ben voor het eerst zwanger en ben vandaag 12 wkn en 6 dgn. Nu heb ik me al aardig ingelezen, hier en op de site zelf en in boeken en tijdschriften maar toch steken er af en toe andere vragen op waar je niet snel een antwoord op vind. Zoals ik al zei ben ik voor het eerst zwanger en alles is nieuw voor me. Nou heb ik zowiezo 2 vraagjes en misschien dat iemand daar een antwoord op heeft
1. Ik heb héél af en toe en dan meestal rechtsonderin m'n buik en soort ritmische kramp,
ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Zou dit al bandenpijn kunnen
zijn? Ik lees namelijk bijna overal dat dit meestal pas rond 20 wkn begint.
2. Misschien een beetje rare vraag, maar wanneer start je met het dragen van
buikbanden? Ik heb het onderhand iedereen verteld en je begint het echt al
te zien zo onderhand en heb al een stuk of 4 van die "leuke" banden.
Denken de mensen niet dat ik een beetje ben als ik daar nu al mee zou
gaan lopen?
Alvast bedankt voor de antwoorden, tips...
Groetjes Nancy
Ik ben nieuw hier, ik kijk al stiekem een paar weekjes mee naar jullie onderwerpen en vind het best grappig en interesant om te lezen. Ik ben voor het eerst zwanger en ben vandaag 12 wkn en 6 dgn. Nu heb ik me al aardig ingelezen, hier en op de site zelf en in boeken en tijdschriften maar toch steken er af en toe andere vragen op waar je niet snel een antwoord op vind. Zoals ik al zei ben ik voor het eerst zwanger en alles is nieuw voor me. Nou heb ik zowiezo 2 vraagjes en misschien dat iemand daar een antwoord op heeft
1. Ik heb héél af en toe en dan meestal rechtsonderin m'n buik en soort ritmische kramp,
ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Zou dit al bandenpijn kunnen
zijn? Ik lees namelijk bijna overal dat dit meestal pas rond 20 wkn begint.
2. Misschien een beetje rare vraag, maar wanneer start je met het dragen van
buikbanden? Ik heb het onderhand iedereen verteld en je begint het echt al
te zien zo onderhand en heb al een stuk of 4 van die "leuke" banden.
Denken de mensen niet dat ik een beetje ben als ik daar nu al mee zou
gaan lopen?
Alvast bedankt voor de antwoorden, tips...
Groetjes Nancy