hallo ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben ien
ik heb al vanaf donderdag een week gelden misselijkheid en buikpijn nu heb ik de buikgriep gehad maar het blijft op de achtergrond zo zeuren! savonds en smorgens is de misselijkheid het ergst.
nu he ik een mooie cyclus van 28 dagen en moet ik nog een weekje wachten tot ik ongi word!
ik durf niet te testen!
wat denken jullie zou het zwanger kunnen zijn of nog een nasleep buikgriep?

Hi,  

Leuk dat je mee wilt kletsen met ons.

Het zou volgens mij allebei kunnen. Of je bent zwanger of je hebt nog last van de buikgriep. Ik hoorde wel op mijn werk dat er meer mensen (ook mannen) zijn waarbij het misselijk en zeurende gevoel langere tijd heeft aangehouden, maar misschien heb je geluk. Ik hoop het voor je.

Groetjes Charlotte

Hallo

Het kan beide kanten op gaan.. In sommige gevallen gaat een zwangerschap gepaard met de griep. Dan denk je dat je een griepje hebt en blijk je zwanger te zijn !
Maar dit hoefd echter niet..
Het enige wat ik kan zeggen is, afwachten !!
Word een spannende week !

Groetjes Maike Sanne, 9 weken en 2 dagen zwanger van eerste kindje

ja dat klopt want toen ik zwanger was van mijn zoon wist ik het in het begin niet eens want ik had een blaasbekken nier ontsteking die niet over wilde gaan uiteindelijk getest en was toen al 2 maanden zwanger!!
aan 1 kant vond ik dat niet leuk maar aan de andere kant hoefde ik niet zo lang te wachten met vertellen

volgens mij ben ik er te druk mee
ik heb namelijk ook het idee dat ik al   een paar dagen meer ruik dan normaal
ppfff kom ik deze week nog wel door!!
ben zooooooo super nerveus

Terug
Bovenaan