Hallo ik ben nieuw hier! HELP

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik val gelijk maar met de deur in huis

Ik heb 3 september 2008 mijn laatste pil ingenomen de dianne 35 (heet nu anders maar was eerst de Dianne)
6 dagen later ben ik ongesteld geworden eigenlijk de stopweek dus. 24 dagen daarna heb ik een kleine bloeding gehad weet niet zeker of dat mijn ongesteldheid was want het duurde hooguit 2 dagen en het was zeker niet veel wel was het helder rood bloed. Nu 31 dagen later nog niet ongesteld geworden en ook niet zwanger helaas. Maar nu is mijn vraag eigenlijk was de eerste keer na de pil wel echt mijn ongesteldheid of niet???
Ik vind het allemaal erg lastig. Mijn man en ik zouden heel graag een kindje willen maar ik weet dus niet hoe nu verder.

Ben al een tijdje op deze site aan het mee lezen heb daarom vandaag maar mijzelf aangemeld bij jullie.
Hoop op reactie's die me kunnen helpen en wie weet kan ik ooit een van jullie helpen.

Liefs Hoopvol

Hallo hoopvol,

Ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Soms kan het heel lang duren voordat je cyclus weer op gang is.

Dus nog even geduld denk ik zo!

succes!

Groetjes Jacqy84 ronde 18

Welkom Hoopvol, na het stoppen van de pil kan je lichaam van slag zijn. Ik heb ook de Diane pil geslikt en eerste cyclus had ik 22 dagen en daarna ineens 36. Je moet je lichaam misschien even de tijd geven. Ook al is afwachten oh zo moeilijk. Weinig menstruatie kan ook voor komen, maar dat had ik in verdere rondes. Inmiddels ben ik na 6 rondes zwanger geworden van ons eerste kindje.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Groetjes Nathalie
14 weken zwanger 1e kindje

Terug
Bovenaan