Hallo ik ben nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Na het lezen van al jullie reakties en vragen leek het me leuk om mezelf ook toe te voegen.

Mijn vriend en ik hebben pas besloten om te stoppen met de pil en om er voor te gaan! Op maandag 25 april ben ik voor de laatste keer ongesteld geworden en toen niet meer begonnen met een nieuwe strip. Omdat ik dus net begonnen ben weet ik nog niet wat wanneer ik mijn eisprong zou moeten krijgen. Ik ga nu even uit van de 14e dag, dat zou dus a.s. maandag zijn. Vandaag dus al begonnen met klussen, zoals jullie dat zo mooi noemen...haha

Vandaag en gister erge hoofdpijn en ik vraag me af hoe dit zou komen? Kan het zijn dat het te maken heeft met het stoppen van de pil? Hoe werkt dit precies? Ik als jong broekkie en beginneling heb hier natuurlijk nog geen ervaring mee...haha

Ik hoop in ieder geval wel dat het snel raak zal zijn bij ons, maar ik probeer er niet teveel vanuit te gaan... al is dat soms wel moeilijk omdat het verlangen zo sterk is...

Meiden ik wens jullie allemaal veel succes en hoop de komende tijd veel aan jullie te hebben...hihi... Misschien hebben jullie dan ook nog wat aan mij!

Ha meissie

Welkom op dit forum!!
Wij zijn sinds december met de pil  gestopt en dus zitten we in de 5 de ronde(ongi dec niet meegerekend)
Wat betreft je hoofdpijn, geen idee geen last van.
Wel de nodige pukkels laten zich regelmatig zien. Wat kan de spiegel dan een frustratie zijn he!!??(Zou bijna weer een strippie slikken)
Heb as dinsd mijn NOD(niet ongesteld dag=moet het worden maar wil niet)
Begin na 5 keer toch wel ongeduldig te raken, het duurt zolang he als je graag wilt!
Nou meid het allerbeste en we horen je snel weer!!!!

Groetjes Moppie

hoi, leuk om te lezen dat je je erbij hebt gevoegd.
ik ben ook nog niet zo lang op dit forum.
nou ik hoop dat we wat aan elkaar hebben en elkaar op de hoogte kunnen houden.
wij gaan nu de derde ronde in.
veel succes met klussen!!!
en dat we gauw een kleine   mogen verwachten!
 groetjes pally

Hoi

Natasja hier

welkom..

ik ben natasja heb een zoontje van bijna 3 en we zijn zoals iedereen hier aan het proberen om zwanger te worden

Ik zit in ronde 4 ben net ongi geworden

als je iets wil vragen of iets niet snapt moet je het gewoon vragen

Het is hier reuze gezellig en geen enkele vraag is stom

groetjes natasja 24 jaar

Welkom! Het is altijd fijn als je zo'n belangrijke stap in je leven kan delen met vrouwen die met precies hetzelfde bezig zijn! Wat die hoofdpijn betreft, dat heb ik wel vaker gehoord dat vrouwen (meer) last van hoofdpijn kunnen krijgen na het stoppen van de pil, is een hormoon kwestie denk ik.

Terug
Bovenaan