Hallo! Ik ben (weer) nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal!
Ik wil me graag even voorstellen want het lijkt me leuk om weer mee te schrijven op dit forum!
Ik ben 25, getrouwd en we hebben 1 dochter samen. We waren het er al snel weer over eens dat we graag een 2e kindje zouden willen. En nu ben ik voor het eerst weer ongesteld (en voor het eerst dat ik daar blij mee ben :D) geworden dus kunnen we weer voor het echie gaan! Ik had er nog geen rekening mee gehouden omdat ik nog borstvoeding geef, maar ben blij dat het al zover is..
Weer superspannend dus!
En nu wil ik hier dus weer graag meeschrijven/lezen want ik ga het in mijn omgeving natuurlijk niet vertellen. En het is wel fijn om het er over te kunnen hebben! En gewoon gezellig natuurlijk! :D

groetjes!

Hoi hoi,

Ik ben ook nog een beetje nieuw, deze maand gaan we ook voor het echie, eerste ronde 2de kind. Ook niemand in de omgeving weet ervan, wordt gek van mijn vriendinnen die telkens vragen of het bij mij al "kriebelt" ik zeg nog telkens lekker nee.

Hoe oud is je dochter?

Gr.

hallo,

welkom,
ik zit ook sinds kort hier ben nu ook bezig voor een 2e kindje 2e ronde nu!
mijn dochter is 2,5 nu ongeveer!
En bij ons weet ook niemand in de omgeving het!!vind het wel leuk om hier dan mee te lezen en zo!
hopelijk ben je snel zwanger!

gr sas

Hoihoi,

Welkom (TERUG), ook ik ben nu weer vaker te vinden hier. Wij zijn nog niet begonnen voor het echie, maar dat zal eind dit jaar wel veranderen. We willen wel maar moeten hier thuis eerst nog wat dingen 'afronden'...

Succes op naar een positieve test over een paar weken :)

Gr.Yvon

hoihoi
Welkom!! Ook wij zijn nu begonnen 1e ronde 3e kindje!! Spannend voor ons allemaal he!!

Groetjesss

Welkom!!!!
wij zijn net aan ronde 3 begonnen voor een 2de kindje en de eerste keer schreef ik ook mee lucht soms echt op!!!
Succes met klussen

Hoi allemaal!

Wat heerlijk he? zo'n forum! leuk om het zo allemaal te kunnen delen, het is toch superspannend! En leuk jullie reacties!
Hebben jullie bij vorige zwangerschappen lang moeten wachten? of was het snel raak?
Bij mijn dochter was het in ronde 2 al zover. Dat vind ik nu best moeilijk. Ik ben heel bang dat het nu langer gaat duren, dat je dan steeds zo teleurgesteld bent. Stiekem hoop je toch dat het nu weer zo snel gaat. We houden daar wel rekening mee, vandaar dat we deze ronde niet bewust gaan klussen. Het liefst ben ik gewoon zo snel mogelijk weer zwanger, maar als het nu raak zou zijn ben ik rond de verjaardag van mijn dochter uitgerekend, het zou jammer zijn als ze tegelijk jarig zijn. Dus nu is het nog niet zo heel erg als ik nog een maandje moet wachten..
Snappen jullie het? Ik ben niet zo heel goed in schrijven.. haha
jullie ook allemaal heel veel succes! en natuurlijk ook plezier ;)

Hoi, welkom op het forum.Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. We hebben al een dochter van 2 jaar. We zijn nu alleen al in ronde 12 aangekomen dus het wil niet echt opschieten. Best frusterend allemaal en ik word er erg onzeker van.
Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn.
groetjes Silli

Terug
Bovenaan