hallo ik kom me even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
leuk dat jullie mijn bericht even lezen...
ik ben loes en ben 24 jaar heb een zoontje van 18 maanden en we zijn sinds februari begonnen voor een 2e, ik heb een heel onregelmatige cyclus en dat is heel erg vervelend, ik dacht nl. dat het 36 dagen was, ben nl. in jan. gestopt met de pil, maar nog een maand veilig gedaan toen. maar nu werd ik vorige maand de 16e ongesteld en dat was dus dag 30. ik dacht dan zal ik deze maand uitgaan van 30 dagen, maar nu had ik afgelopen maandag ineens bruin bloed tot vandaag aan toe... en dat is nog veel eerder dan 30 dagen, als ik uitga van 30 dagen zou ik het pas de 17e moeten worden... snappen jullie het nog? kan dit ook een teken zijn van innestelingsbloeding? of is dat niet mogelijk?? zou iemand me a.u.b. kunnen helpen???
heel veel liefs loes....

zou kunnen zijn van het innestelen maar kan ook zijn dat je gewoon eerder ongesteld word want als je stopt met de pil word je heel anders ongetseld veel onregelmatiger tenmisnte dat had ik dan
dus ik zou he tgewoon even afwachten of het nu echt door zet en als je na je daum die jij verwacht had nog niet ongesteld ben zou ik eveneen test doen voor de zekerhied
succes
gr romy

Terug
Bovenaan