Hallo ik praat graag met jullie mee.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen ik ben Didi, ben 27 jaar en vanaf aug 2005 bezig voor een 2e kindje en rond 7apr mijn NOD ik  heb er eigelijk nooit bij stil gestaan hoeveel vrouwen er eigelijk bezig zijn met kinderen krijgen.  

Ik weet wel dat ik bij mijn eerste kindje binnen 3 maanden zwanger was, en dat ik het bij deze toch wel al erg lang vind duren,  ik haal dan ook van alles in mijn hoofd, maar als ik dan de berichtjes van andere  lees begrijp ik,dat ik niet de enigste ben die ongeduldig is

Ja dames ik weet het we willen allemaal zo graag, ik wens iedereen dan ook veel sterkte en vrugtbaarheid toe, en heel veel succes met zwanger worden.

Liefs x  en tot schrijfs,
Didi.

Hoi Didi,

ik ben ook 27 en ong 9 maanden bezig voor de 2e terwijl ik van de 1e in 4 maanden zwanger was! NOD is 12 april dus moet nog even geduld hebben.
Jij weet het al eerder, veel suc6 met w88 en hoop voor je dat t nu raak is!

Groetjes Janu

Jaaaa nog een ongeduldje erbij. We zitten hier met z'n allen ons enorm op te vreten elke keer. Leuk dat je meedoet...

Liefs,
Dompy:  nod vandaag....grrrr  en ongi geworden op naar ronde 3.

Hallo Dompy en Janu vind het jammer voor jullie dat jullie weer ongi zijn geworden, maar hou de moet erin, ik denk zelf dat ik weer niet zw ben deze maand, heb wel veel geklust zoals ze dat hier zeggen (HaaaaHaha).

enuh, Janu gek is dat he als je bij de eerste snel zw bent geworden dat dat dan niet bij de 2e ook het geval is,
ik heb toch sterk het gevoel of dat er wat aan de hand is, ik weet dat ik dat niet moet  denken want dan maak ik mezelf gek.

toen ik in Aug stopte met de pil heeft het ongeveer 3 maanden geduurd dat ik ongi werd de ene keer  na 28 dg en de laatste keer was het 36 dg  heb wel ±12 dg geleden een lichte bloeding gehad (erg vreemd )    maar ik  sta er maar niet zo bij stil,

ik denk
dat ik maar snel langs de HA ga, voor een een doorverwijs brief voor de Gyn.

Voor jullie   op naar de volgende ronde dit keer met succes

liefs Didi

Hoi Didi,

Ik heb zelf al twee zoontjes en probeer nu zwanger te raken van ons derde kindje. Ik was bij beide zoontjes vrij snel zwanger (binnen 3 maanden). Er hoeft natuurlijk helemaal niets aan de hand te zijn met je hoor! Het kan ook met de omstandigheden te maken hebben. Misschien dat je het nu wel veel drukker hebt dan dat je zwanger probeerde te worden van je eerste kindje. Je hoort vaak dat als je het druk hebt je minder snel zwanger wordt omdat je lichaam niet ontspannen is. Of het waar is... ik weet het niet hoor.

Ik gun je in ieder geval veel goeds toe en dat je maar snel zwanger mag raken!

Liefs,
Heitje

Hoi Didi, ik was al wel eerder gestopt met de pil en heb een regelmatige cyclus. Ik hou sinds 3 maanden m'n temp bij en gebruik ook ovulatietesten.
Ik ga mezelf ook bang maken dat er iets mis is, dus als het deze ronde niet raak is, ga ik denk ik toch maar naar de HA.

hoi hoi,
Misschien dat ik ff een beetje positiviteit naar jullie toe kan stralen.........
Ik was december 2004 gestopt met de pil. van m'n eerste was ik na 8 maanden zwanger(in het begin eigenlijk niet veel voor gedaan)(alleen ontpillen) nu ben ik toch spontaan zwanger geraakt(24 of 26 nov uitgerekend) Ben 1 keer naar de gyne geweest omdat ik ook dacht dat er iets"mis"was.(hij zag dat we in het weekend moesten klussen, hebben we ook gedaan natuurlijk) Vrijdag moeten we voor het eerst sinds we zwanger zijn naar de gyne, krijgen we gelijk de uitslagen van de bl. test en de sp. test. Als het goed is kijkt ie ook gelijk naar dozo?! Ik hoop dat jullie niet zó lang hoeven te wachten, maar ik wens jullie veel sterkte. Bij ons is het goed gekomen.       liefs Cynthia

Hallo allemaal,

bedankt voor al jullie oppeppende reacties en Cyn voor jou hoop ik dat je een lekkere en leuke zwangerschap tegemoet gaat en dat je in nov maar een mooi en gez. kindje mag krijgen (dat hoop ik natuurlijk voor iedereen ) lief van je dat je me gerust wil stellen.

x tot schrijfs Didi en succes bij de Gyn (spannend)

Heitje voor jou ook heel veel succes met zwanger worden, leuk nog een derde erbij als het aan mij ligt zou ik dat ook willen ik moet je zeggen dat toen ik zwanger werd van mijn dochtertje  had ik  nog een drukke baan, tegenwoordig werk ik niet meer full time,   ik wil van mijn dochter genieten en zolang het kan  kan het, dus mischien omdat ik er nu de hele dag mee bezig ben om zwanger te worden (onbewust HAhaaaa)  duurt het wat langer, maargoed als het nu niet lukt ga ik gewoon naar de HA en dan zien we wel weer verder.

maar  genoeg over mij ik hoop ook voor jou dat je weer snel zwanger zal zijn en alles goed zal gaan, liefs Didi  

Nou voor iedereen die dit leest kom op Dames we laten het er niet bij zitten een extra keertje sex met veel kan nooit geen kwaat.

Liefs van Didi    x

Terug
Bovenaan