hallo, ik sluit me aan bij jullie....

A

Anoniem

Guest
hallo, laat ik me eerst even voorstellen....ik ben corina lees geregeld jullie verhalen.
ik ben 39 jaar en probeer zwanger te raken. maar nu moet ik wel schrijven dat ik 4 kindjes op de wereld heb gezet.mijn eerste kindje is helaas gestorven aan een hartafwijking. het klinkt misschien raar dat ik weer zwanger wil worden maar, ik ben opnieuw getrouwd, en wij willen heel graag een kindje samen. helaas hebben we in augustus een miskraam gehad van 7 weken, en nu 6 januari entje van 11 weken.misschien ligt het aan de leeftijd maar zeker weten doen we dat niet.ik heb heel lang jullie verhalen gelezen en wil me graag aansluiten bij jullij gezellige meiden......

Wat heerlijk en ontzettend spannend weer!
Het spijt mij voor jou dat jij een kind bent verloren. Het is wel leuk om te horen dat je weer geluk hebt gevonden en samen voor nog een wonder wilt gaan!

Succes ermee en welkom!

gr mama van MD

hoi, hoi,   het is allemaal zeer spannend......ben nu een week overtijd, maar durfde geen test te doen. heb dus toch even snel een test gehaald, en wat denk je......ben toch zwanger   ben nu wel erg bang, maar blijf toch positief. groetjes van mij......ps, en hoe is het met jou.....

Terug
Bovenaan