hallo, ik stel me even voor!

Hallo allemaal,

Ik zit nu enkele dagen mee te lezen op dit forum, en ik d8 laat ik mezelf eens voostellen!

Ik ben Mascha de Heer en ik zit momenteel in de wachtweken na de tp van 1 embryo (middels IVF).
Erg spannend dus,en ik wil me graag suf lezen over ervaringsverhalen en álles weten!!

Ik heb 2,5 jaar geleden mijn 1e ivf-poging gehad; daaruit 3 cryo's. Inmiddels zijn die allemaal op (de laatste cryo heeft het ontdooien helaas niet overleefd). En zij we dus half april gestart met ivf-poging 2.
De reden dat ik zo lang gewacht heb om weer te starten; was omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. Ik was zo ondersteboven van die hormonen..
Nu heb ik het 'geluk' dat ik nog jong ben; ik was net 24 toen ik aan mijn 1e ivf begon. Inmiddels 26 dus..

De reden voor ivf is dat mijn eileiders verstopt zitten door eerdere operaties.

Nou bedankt voor het lezen van al jullie verhalen; zó herkenbaar!!
Mensen in mijn omgeving leven erg mee, maar begrijpen de essentie niet... dan krijg je goedbedoelde adviezen om je oren "je moet er niet teveel mee bezig zijn.." ja hoor fijn.. Hier lees ik mijn eigen gevoel erachter!

Omdat ik er heel veel moeite mee had om telkens het verhaal te vertellen over in welk stadium we nu zaten (janken!!) Heb ik een online dagboek aangemaakt;
dat kun je hier lezen

Groetjes en jullie zien me wel weer voorbij komen met reacties.

En ik wilde ook nog even iedereen sterkte toe wensen! Want op zn tijd hebben wij dit gewoon nodig..

hoi hoi

Ik wilde je even laten weten, dat ik het erg knap vind dat je het allemaal op papier hebt gezet. Dan wordt het allemaal zo definitief he. Maar goed, super, dat je de draad weer hebt opgepakt.
Ik merk aan mijzelf dat ik het steeds uitstel. Ik moet namelijk nog naar de huisarts om doorgestuurd te worden, of niet (ben nu ong. 2 jaar bezig)!!!!   Nou ja, ik zie wel.

veel liefs wies

hoi hoi,

welkom hier!
ik vind het een fijne plek om te lezen en om van me af te schrijven.
En vaak krijg je gewoon ontzettend lieve reacties, die je opbeuren of waar je echt iets aan hebt.

groetjes,
mama Peet

Dank jullie wel voor de lieve reacties;

Ik lees en lééf ook enorm met jullie mee!!

Heb mn online dagboekje en daar krijg ik van vrienden, familie en bekenden veel lieve reacties. Maar écht begrijpen en met je mee leven/denken gaat eenvoudigweg niet.. Omdat ze er zelf niet inzitten..

Gelukkig (voor mij, niet voor haar) heb ik een collega die midden in de IUI zit. En het ongewenst kinderloos-probleem wél door en door kent.
En nu heb ik jullie er ook nog bij! Fijn hoor

Groetjes Mascha

Hoi Mascha,

Welkom op het forum. Je hebt al behoorlijk wat meegemaakt.
Dit forum is echt een fijne plek om eens lekker ongeremd je hart te kunnen luchten. Je komt in zoveel ongewenste situaties terecht dan is het heerlijk als je dat hier even kwijt kan. Je weet pas wat het is als je het doormaakt en gelukkig voor heel veel mensen maken zij dit allemaal niet mee maar kunnen ze zich daardoor ook slecht inleven.

Heel veel succes.

Groetjes Belle

Hoi Mascha, welkom bij ons, alhoewel we allemaal niet altijd even goed in ons vel zitten, is het hier echt best gezellig, we slepen elkaar er allemaal doorheen! Heel veel succes en sterkte in je wachtweek en ik duim voor je!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan