Hallo ik wil mezelf ook even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Na een tijdje mee te lezen hier bij jullie wil ik ook graag het even lekker van me afschrijven.

Wij zijn vanaf maart 2005 bezig om zwanger te raken maar wil helaas niet lukken.
We hebben allebei de onderzoeken doorlopen en ze konden niks vinden nu denk je joepie alles is goed maar nu begin ik toch te twijfelen van waarom lukt het dan niet.
Ze zeiden dat je na de baarmoeder foto grote kans maakte om zwanger te worden maar dat is nu 5 maanden terug.
Nou mogen we pas in augustus 2007 terug komen ze zeggen dat het zo ook moet lukken en omdat ik 26 ben heb je nog genoeg tijd zeggen ze
Nou vind ik dat niet helemaal eerlijk want wij kiezen er voor om (jong) kinderen te willen als ik 35 was zouden ze gelijk iets doen.
Ik wil hier niemand mee kwetsen of zo ik snap ook dat de klok dan harder tik.

Ik zit ook een even te twijfelen om hier iets te schrijven omdat ik  vindt dat ik niet mag klagen als ik zie hoe lang sommige al bezig zijn.
Maar op het forum van zwanger worden voel ik me ook niet thuis met de vragen van wat is NOD dat weet je nou onderhand wel. En vind het oojk niet leuk om elke keer te lezen van ben zwanger in ronde 2 ik gun het iedereen alleen soms kun je er even niet tegen om het te lezen.

Ik wens iedereen heel veel succes

hoi hoi,

ik herken het wel hoor dat frustie gevoel tegen die artsen die zeggen ja je bent nog jong zat bah .
ik ben ook jong en ze heben mij in het begin met behandelen ook lang laten lopen omdat ik jong was en ook ik vind dit niet eerlijk.

ik vind dat iedereen of je nu 20 of 35 ben dezelfde behandelingen en tijd moet krijgen.

ze moeten niet kijken naar de leeftijd want e wens is bij iedereen hetzelfde toch?

ik wens je in ieder geval veel succes en welkom

groetjes moekje

Hoi Lily,
Jee, dat afwachten............
Het is erg als ze iets vinden waardoor het niet lukt, maar dan kun je tenminste iets de schuld geven en zoeken naar een oplossing. Jullie moeten echt afwachten..........erg frustie zeg................Ander ziekenhuis een optie? Ik weet het niet hoor.
Maar veel succes in ieder geval!!!!!!!

Hey Lily,

Welkom op dit forum! (Hoewel je hier liever niet zou zijn natuurlijk)
Ik wou even reageren op het feit dat er nog geen stappen ondernomen worden bij jullie! Als ik jouw was zou ik eens naar een ander ziekenhuis gaan en indien mogelijk naar België. Daar gaan ze toch iets sneller tot actie over zeker o.w.v. het feit dat je nog zo jong bent! Zelf zijn we van januari 2006 bezig (dus nog geen jaar) maar omdat de zaadjes van mijn man niet optimaal waren hebben we volgende week een afspraak om met insiminatie te starten. Ik vind dat het wel allemaal snel gaat hier in België en dat geeft me ook meteen een goed gevoel!
Alvast veel sterkte! En hou de moed erin!!!

Liefs Caroline

Bedankt voor jullie lieve en snelle berichtje
ik voel me nu weer begrepen door jullie
Hoe gaat het eigelijk als je naar een ander ziekenhuis wil en bijv in belgie kwa verzekering en toelating.

Groetjes lily

Hiiiii
Join the club!!!!!!!!!!!!!!! en hopelijk worden we allemaal gauw zwanger!!!!!!!!!!!!!!
heel veel succes...

FF

Hoi,

Ik ben zelf in mei overgestapt naar een ander ziekenhuis. Ik heb op een gegeven moment gewoon een second opinion aangevraagd bij een ander ziekenhuis. Tijdens het intake gesprek werd er aan mij gevraagd wat ik wilde en of ze mijn dossier op mochten vragen. Daar ben ik akkoord mee gegaan en daarmee was het eigenlijk geregeld. Voor de ziektekostenverzekering is het alleen van belang dat je maar bij 1 gynaecoloog loopt voor behandelingen. Je mag niet in twee ziekenhuizen onder behandeling staan, logisch natuurlijk! Hoe de overstap naar Belgie in zijn werk gaat, weet ik eigenlijk niet. Misschien wel handig als je van tevoren even je verzekering raadpleegt of je zomaar over mag stappen naar een ander ziekenhuis of dat je eerst een verwijzing van je huisarts nodig hebt.
Succes met de beslissing! Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze stap genomen heb.

Groetjes Ibbeltje

Terug
Bovenaan