hallo ik zal me even voorstellen

hallo dames

ik ben bianca en dit is mij eerste zwangerschap en ik ben morgen 10 weken zwanger..
ik ben uitgerekent op 18 november..
29 april heb ik mijn eerste echo heel spannend.
voor de rest heb ik haast geen kwaaltes alleen een beetje meer slaap
ik doe ook mee met moeders voor moeders..zijn daar meer dames die daar aan mee doen..? ik hoor graag van jullie

groetjes van bianca

hoi Bianca!

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe voel je je?
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders....Heb jij ook al een kadootje gehad??
Ik heb alleen zo'n moeite om een kratje vol te krijgen.....
Maar ik doe me best!!!

Groetjes,
Bianca

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben Rianne, morgen 9 weken zwanger (uitgerekend 24/11) en doe ook mee aan Moeders voor Moeders, ik was vroeg dus had naast het cadeautje ook een extraatje, het verzilverde echolijstje, en daar prijkt nu onze echo van afgelopen woensdag in, ik had 2 1/2 bloedverlies dus mocht voor een vroege echo komen, krijg nog een extra echo met 13 weken en dan nog de 'standaard' met 20 weken.

Lekker dat je je goed voelt, dit is mijn derde zwangerschap en ik voel me ook behalve m'n gevoeligere borsten prima, ben een keer 's-morgens erg misselijk geweest dat ik moest overgeven en verder alles prima. Ik was dus superopgelucht de echo te zien afgelopen di.!

Las dat iemand moeite had de kratjes vol te krijgen, haha bij mij het tegendeel, ik kan op dinsdagmiddag stoppen met in de kan te plassen, omdat m'n 8 potten dan allemaal vol zitten (ik moet ze op woensdag omruilen), dus da's dan weer het tegenovergestelde, en dan werk ik ook nog 3 dagen, dus dan plas ik uiteraard ook niet in de potten van MvM.

Groetje Rianne

hoi rianne en bianca

ik krijg deze week ook mijn kratje niet vol..dindsdags wordt hij op gehaald
dat komt omdat ik ook werk..en ik heb idd een leuk kadootje gehad een zwangerschapsboek..ik voel me nog steeds prima ik ben vandaag precies 10 weken.
nog 1 week en 2 dagen.dan eindelijk die echo
dat wachten duurt wel lang hoor
je wil zo graag uit die onzekerheid..
maar ja ik moet maar even geduld hebben..

gr bianca

Hey Meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Zelf ben ik morgen 8 weken zwanger en ook ik doe mee met moeders voor moeders en ook ik heb moeite met de kratjes vol te krijgen, maar ik werk ook nog 4 1/2 dag.
Zelf moet ik 28 april naar de VK voor een info gesprekje en daarna begreep ik voor een termijn echo. Ik vind het ook allemaal nog niet echt hard gaan kan de weken wel om tellen!!

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan