hallo..is er iemand die ook ervaring met de mirena spiraal heeft??

hallo allemaal
even het volgende
3 juni 2008 en ik bevallen van onze prachtige zoon!!!
een poosje geleden heb ik besloten om de mirena spiraal te laten plaatsen...dit ivm altijd hevige buikpijn als ik ongesteld was (slikte eerst gewoon de pil)
maar nu heb ik sinds dat ik de spiraal heb...dat ik me niet gelukkig voel
heb ontzettend veel last van stemmings wiselingen...kan soms ineens van heel vrolijk ineens heel verdrietig worden bijvoorbeeld..
ik ben gauw moe...veel last van hoofdpijn...(wat ik hiervoor nooit had)

is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?ik zit er in ieder geval sterk aan te denken om die spiraal er uit te laten halen..
ben het zat om van die stemmingswisselingen te hebben...ben het nog meer zat dat ik me verdrietig voel...
ik wil gewoon weer mezelf terug zeg maar...zoals ik was

heel graag jullie reacties

Liefs mama van Milan

wat ontzettend vervelend is dat zeg,
ik heb er geen ervaring mee, maar als je er zoveel last van hebt zou ik gewoon even de huisarts bellen en je verhaal uitleggen.
misschien kun je ook op internet wat opzoeken.
Heel veel succer ermee
groetjes mascha

Hoihoi,

Ik heb ook na de bevalling van Evy de Mirena spiraal laten zetten. Ik had voorheen ook de pil, maar wilde daar niet meer iedere dag aan denken.
De meeste van mijn vriendinnen hebben hem ook en zijn heel tevreden.
Ik heb hem nu driekwart jaar en ben ook tevreden.
Heb gelukkig geen klachten zoals jij die beschrijft. Mijn menstruatie is minder en de tussenpozen worden ook langer.
Maar als ik jou was, zou ik idd even contact opnemen met mijn huisarts of gynaecoloog en kijken wat zij je adviseren. Want al die stemmingswisselingen, moeheid en hoofdpijn is ook niet fijn.

Succes ermee,
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi,

Ik wil graag even reageren. Ik ben in oktober bevallen van mijn tweede zoon en heb sinds januari ook een mirena spiraal. Tussen de twee zwangerschappen in had ik een koper spiraal.