hallo kom hier ff kijken!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Kom hier weer ff kijken!!!
Ben eigenlijk nog maar 10wk moeder van een dochertje Jessica, maar zou graag weer zwanger willen raken!!! Ja weet dat sommige nu van de stoel afvallen, maar ja kan er niks aan doen!!!
Lijkt me gewoon leuk 2 dicht op elkaar te krijgen als het lukt dan hé!!!
Maar vindt het weer net zo spannend en daarom wil ik weer graag op dit forum komen das wel zo leuk, dat heb ik bij Jessica toen voordat ik zwanger werd ook gedaan vandaar!!!
Ben ook niet de jongste moeder ben net 36 jaar geworden, dus ja stel dat het 1 jaar duurt dan ben ik al gauw 38 jaar!!! En het is zo mooi wonder lijkt me weer geweldig om mee te maken!!!
Nou succes allemaal!!!!

Liefs Sandy

Halllo,

Ja het is zeker even schrikken na 10 weken.
Maar ja als jij en je patner er aan toe zijn waarom
niet he!! en het is wel leuk zo dicht op elkaar.
Wij gaan sept voor onze 2e wonder we hebben
nu een dochter van bijna 1 jaar as vrijdag word ze 1.

Veel suc6

Groetjes Belinda

Hoi Sandy,

Viel inderdaad bijna van mijn stoel toen ik het las .
Wij zijn vorige maand begonnen voor spruit nummer 2.
Eigenlijk altijd gedacht dat we het bij 1 zouden laten. Maar, het wonder is geschied, mijn man wil toch ook voor een tweede gaan.
Ik ben ook 36 en heb tegen hem gezegd dat als we een tweede willen we het dit jaar moeten doen. Het kan goed veel langer duren (bij de eerste was het ineens raak) en anders vind ik mezelf te oud worden en wordt het leeftijdsverschil tussen de kids te groot (mijn dochtertje wordt volgende maand 3).

En inderdaad, de eerste ronde is al voorbij gegaan.
Ik ben net voor mijn eisprong bij de gyn geweest (lang verhaal, heb nog maar 1 eierstok, wordt ieder jaar gecontroleerd of ie nog zijn werk doet en er geen cystes zitten). En de gyn zij dat we meteen moesten klussen als we zwanger wilden worden, er zat een eitje klaar om te springen en mijn baarmoeder had zich klaargemaakt voor een eventuele zwangerschap. Het zag er allemaal goed uit.
En je weet dat het dan toch een kwestie van geluk is maar ik had er echt hoop op.
En helaas pindakaas. Niet gelukt.
Nu ben ik dus bang dat het vanwege mijn leeftijd en operatie (toen ik 18 weken  zwanger was van de eerste ben ik geopereerd aan een cyste) niet meer lukt.

Maar we hopen er maar het beste van.

Jij ook  veel succes!

Groetjes

He Sandy,

Ik weet niet of je me nog kent maar een tijdje geleden zaten we hier samen nog op het forum. Al snel ging je naar het zwanger zijn forum en ik bleef nog even hier. Inmiddels zit ik bij het augustus forum en ben nu 26 wk zwanger. Toch kijk ik hier nog altijd mee omdat ik benieuwd vind of er weer wat meiden zwanger geraakt zijn. En nu kom ik jou hier weer tegen . Nou meid ik hoop dat je gauw weer zwanger zult zijn want het is inderdaad heel bijzonder.

Liefs Linda.

Eigenlijk schrok ik niet, vond het juist harstikke leuk!
Zou zeggen, veel succes laat je niet tegenhouden door wat andere mensen in je omgeving vinden.

Hoi Sandy,

ik ken je nog van het maart forum, helaas moest ik daar veel te snel afscheid nemen omdat ik in November beviel van onze dochter Ninthe*.
Ik heb jullie wel steeds op de hoogte gehouden.
Afgelopen maand was ik weer zwanger, en heb het natuurlijk gelijk bij jullie gemeld, helaas mochten wij maar een weekje genieten van het geluk, want op vrijdag de 13e april kreeg ik een miskraam bij 5 weken en 6 dagen.

Ik zit hier nu dus nog steeds
Deze week heb ik mijn NOD, en het is dus weer spannend, heb rare dromen gehad, mijn temp is weer hoog, en heb vage klachten.
Maar ja niks wijst meer uit dan overtijd zijn en een posi test, dus we wachten maar weer een beetje af.
Als ik deze week niet ongi word, dan wacht ik tot 1 juni met testen, want dan ben ik over de periode van de miskraam heen, dan kan er nog van alles fout gaan, maar het is een gevoelskwestie.

Wat leuk dat jullie het weer gaan proberen, ik kan het me best voorstellen, ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel weer positief mag testen.

Liefs Randy en een knuffel voor je dochtertje

Hoi meiden allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!!! Ja we zien wel wanneer het lukt moet wel eerst nog mijn menstruatie krijgen  heb die  nog niet gehad en dan kunnen we er echt voor gaan!!!!
Leuk wat bekende mensen weer te zien hier!!!
Maar vindt het ontzettend erg voor je Randy dat je nu een mk hebt gehad sjonge je zou denken dat je alles hebt gehad!!!
Hoop dat je nu meer geluk hebt ga weer hard voor je duimen oké!!!
En ga ons meisje nu een knuffel geven dat brengt je vast geluk!!!
En wat andere mensen denken vinden we echt heel onbelangrijk!!!
Nou meiden allemaal succes en dat er maar gauw heel veel weer zwanger mogen zijn deze maand!!!

Liefs Sandy

He duits meisje!

Grappig dat ik je hier weer tegen kom!
Ik zat ook op het maart forum, maar onze Jona kwam al met 22 weken ter wereld.
Nog steeds proberen wij opnieuw zwanger te raken. Tot nu zonder resultaat.

Gek idee, dat ook jij weer bezig bent om zwanger te raken en toch al een schattig meisje in je wieg hebt liggen!
Hoe gaat het met haar? Genieten?
Ik spreek je!
Liefs Marianne

Terug
Bovenaan