Hallo lieve meiden

A

Anoniem

Guest
Ik ben Femmie en ik kom even een kijkje nemen op t forum.

Wat is het veranderd hier zeg, ik was hier twee en een half jaar geleden veel te zoeken en heb zo heel veel leuke mensen leren kennen waar ik nu nog mee schrijf.
Ik heb een kindje van 1 jaar.
Ben zelf 28.

Heerlijk om hier weer terug te zijn in die onzekeren dagen. Ja mijn inmiddels man en ik willen heel graag een tweede kindje.
Nu zijn we net terug een vakantie uit Spanje en hebben daar goed ons best gedaan. Hihi
nu denk ik dat ik weer zwanger ben.
Bij mijn zoontje was ik heel erg misselijk de eerste twee weken voor de test nu heb ik dat weer en ik heb ook steeds zo'n ongestelsheidsgevoel. Dat had ik toen ook.
Ik ga zaterdagmorgen testen, wel spannend hoor...hihi
Als ik zwanger zou zijn zou ik de 21e april uitgerekend zijn.

Ik ben voor jullie aan het duimen, zeker voor de meiden die al wat langer bezig zijn. Lijkt me echt zenuwslopend hoor.
Gezellig, ik ben weer helemaal terug!!!

Doeg en iedereen veel succes
Liefs fem

Hi fem,

hopen dat je inderdaad zwanger bent. Ik duim voor je     .

liefs van guppie

Lieve Fem,

Wat leuk om weer samen terug te zijn op dit forum! Zou toch geweldig zijn als we weer tegelijk uitgerekend zijn! Nog een paar spannende dagen.

Kus Syl

Ha lief,

Ja super is het zeker om elkaar hier weer tegen te komen.
Ik weet het zeker die kleine boeffies van ons krijgen een broertje of een zusje hoor!!!!!!!!!

Maar, blijf nog even van die test en van t weekend is t feest.
Ik heb alvast stiekem wat meiden rompertjes gekocht.......erg hé!!!!
Anders geef ik ze wel weg als het niet zo is. Kon ze gewoon niet laten liggen ze drongen zich zo aan me op.
Geef maar een Kusje op mijn lieverd zijn neusje en ik spreek je maar weer in t eggie over de mail.

Even uitleg voor anderen die dit lezen, dit is een van die schatten die ik bij jonge gezinnen twee jaar geleden heb ontmoet en t is nog steeds super gezellig.
Misschien zijn we wel weer samen zwanger, zou wel bijzonder zijn!!!!!

Kus
Femmie

hoi Femmie,

leuk dat je er weer bent....spannend weer he??
wij gaan ook voor een 2e...
toen ik zwanger was v/d eerste wisten we ook niet wat het zou worden....maar er hing zo'n schattig lief jurkje...kon em echt niet laten hangen....en er waren om mij heen zoveel zwanger er zou vast een meid bij zitten.
uiteindelijk werden het 5 meiden en 1 jongen......ik kreeg een meid en kon het jurkje zelf gebruiken

groetjes bri

Hoi Femmie,
Pas nieuw hier,ben Renata 29 jaar en een zoontje van 2 jaar we zijn nu een half jaar bezig ongv, 5e ronde.
Mijn vriend heeft zoiets van we zien wel maar inderdaad in de omgeving zijn er weer veel zwanger en ook van de 2e maar die zijn korter op elkaar.
Nu heb ik ook wel zoiets van oh als er maar geen te grote leeftijd verschil tussen komt maar daar hoor ik ook weer wederzijdse verhalen over.
Dus we wachten gewoon maar af.
Hopelijk ben je inderdaad weer zwanger, we houden het in de gaten!!!
wil je natuurlijk snel volgen maar moet nog tot 5 september wachten tot NOD
groetjes renata

Hoi meiden,

Houden jullie het nog een beetje vol met al het wachten.
Ik hoop maar dat jullie over 9 of 10 maanden met een lief klein babytje in je armen zitten.
Bij mij heeft mijn zoontje 10 maanden op zich laten wachten, dat was wel zwaar hoor. Zeker omdat ik zo'n grote buik had dat iedereen dacht dat ie vast eerder zou komen.
Ja nu gaan we voor de tweede, het is wel anders al bij de eerste hoor. Toen kon ik echt niet wachten. Mij maakt het leeftijdsverschil niet zoveel uit. Ik ben zelf juf en zie heel veel verschillende situaties. Soms kunnen broertjes en zusjes heel goed met elkaar en soms liggen ze elkaar gewoon niet. Ligt ook aan de karakters.
Ben blij dat ik niet de enige ben die alvast stiekem wat gekocht heeft. hihi Is ook zo'n mooi spul dat maatje 50 / 56. Mijn zoontje heeft dat maar een week mogen dragen en woog bij de geboorte 4485. Als ik nu soms babytjes zie denk ik zo klein is die van mij nooit geweest, ja in de buik natuurlijk...
Ik ben dus nog steeds niet ongi. geworden en heb ook helemaal niet zo'n gevoel.
Morgen is mijn NOd en zaterdagmorgen ga ik testen, ik hoop echt dat ik samen met mijn oude forumvriendinetje zwanger wordt. Zou wel heel bijzonder zijn. En samen met jullie allemaal natuurlijk!!!!!!!
Ik vind ook dat de meiden die hier al een half jaar bezig zijn voor mij mogen hoor, zeker als het de eerste is dan wil je zooooooo graag mama worden. Het is ook echt heerlijk hoor, ik geniet nog elke dag. Ik ben voor jullie allemaal aan het duimen.
Heel veel liefs van Femmie

Terug
Bovenaan