hallo lieve meiden

Weer even een berichtje van mij.
Vandaag heb ik het zaad van mijn mannetje weggebracht om te laten testen (wat zijn dat trouwens kleine potjes zeg, de helft ging er naast, haha)
Ook nog met de gyn. gebeld en de 12de moet ik terug en waarschijnlijk start ik dan met de clomid. Ze wil voor de zekerheid ook nog een zwangerschapstest doen want als je met clomid begint schijnt dat schadelijk te zijn. Zou toch een wonder zijn als ik dan toch....
nee, laat ik mezelf niet gek maken en niet gaan hopen op iets dat toch niet kan!!

ben eens benieuwd hoe alles zal gaan, en of ik bijwerkingen ga krijgen of niet. De verhalen die ik lees zijn zo verschillend!

Ik houd jullie op de hoogte en wens natuurlijk ook iedereen veel sterkte en succes!!!

knuffel van kreeftje

Hoi Kreeftje,

Spannend hè als alles eindelijk in actie komt. Ik vond het een erg prettig gevoel. Net alsof je toch nog een beetje de touwtjes in handen hebt. Je schrijft dat je eerst een zwangerschapstest moet doen voor je met de clomid begint maar je begint toch met clomid een aantal dagen na je eerste menstruatiedag of moet je beginnen met slikken omdat je het juist nog niet geweest bent?

Ik hoop dat de visjestelling van je mannetje deze keer helemaal top is!

Groetjes
patricia

hoi patricia en anne,

Ja, patricia, je hebt inderdaad gelijk...Is ook allemaal nieuw voor mij...misschien dat de gyn. dan bedoelde om te testen voordat ik de provera neem (dit is om de ongi op te wekken) Het ging allemaal telefonisch en ik zat op het terras in de stad dus het kan best dat ik een en ander niet heelmaal goed meegekregen heb

Ik ben inderdaad eens benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Ik hoop echt dat ik meteen met clomid mag beginnen, maar ja als het niet is moet ik me daar ook bij neerleggen natuurlijk.
Ben wel blij dat we nu geholpen worden met mikken, dan hoeven we het tenminste niet meer om de dag te doen, want na 7 maanden is daar ook geen aardigheid meer aan

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!!

Hoe is de situatie eigenlijk bij jullie. Is er bij jullie ook een diagnose gesteld en waar zijn jullie op dit moment mee bezig? ben niet nieuwsgierig hoor, haha

knuffel van kreeftje

Ach gos en dan spring ik gelijk bovenop je. Je krijgt ook wel ineens een hoop info over de telefoon hè. Ik moest inderdaad ook de eerste keer voordat ik met primolut (dat is zo'n beetje hetzelfde als provera) begon eerst een zwangerschapstest doen maar dat kwam eigenlijk omdat een nichtje van mijn gyn zwanger was terwijl haar gyn dat niet wist en toch ook primolut en daarna clomid moest slikken. Het is uiteindelijk wel goed gekomen maar beter safe than sorry zullen we maar zeggen. Wanneer moet je gaan beginnen met slikken?

Ik zit nu weer lekker te wachten tot het grote moment daar is, de NOD dag.  Als het goed is komt tie er ongeveer 14 juli aan dus ik hou mijn vingers gekruist. Blijf weg please please please! Bij ons is in principe alles goed alleen werd ik heel heeel heeeel erg onregelmatig ongesteld wat dus betekent dat ik haast geen eisprongetjes had. Met de clomid is dit enigszins gereguleerd maar op de een of andere manier mikken we niet goed ofzo want na klein jaartje is er nog geen resultaat. Mocht het deze keer weer niet gelukt zijn dan gaan we 19 juli verder bekijken wat er gaat gebeuren. We krijgen dan in ieder geval een break van een maand of twee (vakantieperiode) en ik moet zeggen dat dat misschien ook wel goed is. Het valt niet echt meer mee op het moment om me iedere keer weer op te moeten peppen als ik het weer ben geworden. Ik denk dat mijn gyn dan gaat voorstellen om een kijkoperatie te doen want daar heeft hij het al een aantal keer over gehad. Lijkt me super eng maar dan weet ik wel meteen of er verder niet iets geks aan de hand is binnenin dat eigenwijze lijfie van me. Maar we geven niet op hoor! Ooit gaat het voor ons ook gebeuren. Let maar eens op! En wie weet is die break net wat we nodig hebben haha.

Prettig weekend!

Groetjes
patricia

Heee Kreeftje,

Wauw wat positief dat je met clomid gaat beginnen, en idd die potjes zijn klein he, hahaha alles gaat er naast. Je weet het he de wonderen zijn de wereld niet uit, doe anders een test zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent, als je met clomid gaat beginnen, jij ook heel veel succes he met zwanger worden.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan