Hallo lieve meiden

Ook ik mag me hier melden!

Na ruim 20 maanden en 1 ronde Clomid zijn wij zwanger van ons 1e kindje!!! Echt helemaal GEWELDIG, we hadden afgelopen maandag de lang verwachte positieve test in handen en we konden het gewoon niet geloven!!! Zo onwerkelijk, maar oh zo mooi! We zijn zo blij en gelukkig. Over 2.5 week hebben wij onze eerste echo in het ziekenhuis, spannend! Wanneer krijgen jullie de eerste echo? En hebben jullie ook zo'n last van buikpijn?

Erg leuk om hier met jullie ervaringen te delen en gezellig te kletsen. Ik wens jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe.

Veel liefs van een dolgelukkige mama in de dop ;)
 
Jij ook van harte gefeliciteerd! Na zo'n lange tijd kan ik me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven. Ik weet nog niet wanneer ik mijn eerste echo heb. Bij onze verloskundigenpraktijk maken ze zelf geen echo's, dan moet je naar een diagnostisch centrum. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik pas met 12 weken de eerste echo. Nu ben ik met 12 weken op vakantie, dus waarschijnlijk krijg ik hem nu eerder.

En ik heb niet echt buikpijn, maar meer een weeig gevoel, een beetje zeurderig. Ik herken dit wel van mijn vorige zwangerschappen en dit heeft voornamelijk te maken met het groeien van je baarmoeder.
 
Gefeliciteerd!! Wat super!
De eerste echo krijg ik ook bij 12 weken! Heel spannend allemaall! Ook ik heb geen last van buikpijn en herken dat zeurderige gevoel heel erg haha! Het is toch wel heel speciaal allemaal zo he?!


 
Gefeliciteerd!

Het zal dan toch ineens heel onverwachts zijn, of niet? Wel superleuk natuurlijk!
Toch wel fijn ook dat je binnenkort al een echo krijgt, dat bevestigt je zwangerschap toch nog meer!
Geniet ervan!
 
Jullie ook van harte gefeliciteerd!

Na zo'n lange tijd en negatieve testen was het idd moeilijk te geloven. Het begint nu echt tot ons door te dringen dat we papa en mama worden, echt helemaal geweldig. Dit is toch het mooiste geschenk wat je kunt krijgen?!
Waarschijnlijk maken ze bij mij de echo eerder omdat ik al in het ziekenhuis loop...... Als het goed is ben ik 3 februari uitgerekend, zo spannend!!!

De buikpijn kan dus niet echt kwaad zo te lezen ;-) Voel het ook niet continu hoor, het komt met vlagen.

Geniet van jullie zwangerschap!

 
Hallo

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club. Fijn dat je na zo`n lange tijd ook zwanger mag zijn. Ook ik heb met vlagen buikpijn hoor dus niet echt iets om je zorgen om te maken.Lekker van genieten van je zwangerschap.

Liefs
 
Terug
Bovenaan