hallo loontje1

A

Anoniem

Guest

Hallo loontje,

Hoe is het met je?
Afgelopen woensdag moest je naar het ziekenhuis, toch?
Ben erg benieuwd hoe het is gegaan.
ik heb een rotweek achter de rug.
Maandag is de pregnyl gezet en toen in afwachting van een eisprong met huiswerk naar huis gestuurd.
Woensdagochtend stond ik op met ontzettende buikpijn.
Dit heb ik de laatste maanden altijd rond de eisprong. Maar goed...
Voor een goed doel heb je veel over...
De buikpijn is nu minder, maar zeurt nog steeds...
Maar zoals ik al zei... het is voor een goed doel.

Hopelijk voor jou ook goed nieuws
liefs peet

Hallo Peet,

Vervelend voor je dat je zo'n last van buikpijn hebt. Hopelijk gaat al die ellende je wel iets opleveren.
Met mij gaat het wel goed. Ik ben afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest en alles zag er goed uit. Ik mocht meteen beginnen met de puregon en volgende week woensdag moet ik terug voor een echo. Helaas hebben al die hormonen niet zo'n leuke bijwerkingen. Op het moment ben ik net een emotionele dweil. Over een paar weken ga ik ook nog van baan veranderen en dus mijn collega's verlaten dus dat zal ook wel een emotioneel drama worden. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Eerst maar eens op naar de echo's en hopelijk een punctie.

Groetjes loontje.

Hee loontje

Vandaag weer een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht?
Hoe was het?
Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Het emotionele dweil verhaal ken ik.... mijn mannetje hoeft me maar aan te kijken en de tranen komen al. Echt heel erg!
Wij moeten nu wachten en wachten... en wachten duurt lang...
vrijdag bellen voor uitslag van het bloed. En dan horen we of er eisprong is geweest. Ik ga er van uit van wel, want de buikpijn is weg...
en dan maar wachten tot we meer weten...

Succes weer!
groetjes,
Peet

Hoi Peet,

Hoe is het gisteren gegaan, goed nieuws?
Ik ben deze week woensdag en vrijdag in het ziekenhuis geweest. Op het moment heb ik 16 follikels die actief zijn. Aanstaande maandag moet ik terug voor weer een echo. Ik hoop dat ze dan kunnen zeggen wanneer de punctie is want ik houd het bijna niet meer uit van de buikpijn. Ik voel me behoorlijk opgeblazen dus het gaat allemaal even niet zo lekker op het moment. Maar ja, volhouden en maar hopen dat ik snel de punctie heb.

Veel succes voor jou en tot snel.
Groetjes loontje

Hee loontje,

Jeetje, wat vervelend die buikpijn zeg... Nou maar hopen dat je snel de punctie hebt, dan geeft het vast weer wat meer rust in je buik. Het is ook een heleboel 16. Nou maar hopen dat er ook een heleboel goede tussen zitten en dat ze ook bevrucht worden.
Ik ga vreselijk voor je duimen!!!!

Bij mij was de uitslag van het bloed goed. Er is een eisprong geweest, dus nu maar afwachten en hopen dat het goed afloopt.
Heb al de hele week een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar ik durf echt nergens op te hopen...

Nog een klein weekje en dan weet ik meer...
Ga donderdag naar Marco en hoop niet dat Rood dan de kleur is van mijn menstruatie....

Succes morgen weer in het ziekenhuis en tot snel
Duim voor je!
Groetjes,
peet

Hoi Peet,

Helaas heb ik niet zo'n goed nieuws te vertellen. De punctie gaat niet door. Ik heb te veel follikels en vocht achter mijn eierstokken. Ze vinden het risico te groot dus het is voor dit moment afgelopen. Ik weet even niet wat ik hiermee moet, heb gisteren de hele dag gehuild. Vandaag gaat het wel weer maar ik kan het nog steeds niet geloven. Waarom..........................????
Nu eerst maar zorgen dat ik van mijn klachten afkom (ik houd nog steeds vocht vast en heb nog buikpijn ), zodat ik me weer wat beter ga voelen.

Hoe is het met jou, houd je het nog uit die onzekerheid? Ik hoop dat jij volgende week beter nieuws hebt?

Groetjes loontje

Hoi Loontje,

Jeetje mina wat balen zeg.... en nu??? of wil je daar nog niet over nadenken op dit moment.
Hopelijk zijn je buikpijnklachten heel snel voorbij.
Precies wat je zegt... Waarom??????

Hier op dit moment nog weinig te melden. Ik hou het bijna niet meer van de spanning...
heb er zelf geen goed gevoel over, maar zolang er geen menstruatie is... mag ik de hoop niet opgeven he...
wordt echt knettergek van mezelf.... loop iedere tien minuten naar het toilet en jank om elke scheet...
als ik meer weet hoor je het van me.

Groetjes en voor jou heel veel sterkte!
Peet

Hee Loontje....

Mijn slechte voorgevoel is uitgekomen...
Helaas pindakaas is ook behandeling 6 mislukt....

Op naar de volgende. Dadelijk het ziekenhuis weer bellen en naar de apotheek om de hormonen te halen...

Baaldag vandaag.... maar vanavond hopelijk een goede uitlaatklep. ga naar Marco Borsato...

We spreken elkaar weer...

Groetjes,
peet

Terug
Bovenaan