Hallo maar weer :-)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Bij deze klim ik dan toch maar weer een keer in mijn toetsenbord om me voor te stellen en me aan te sluiten bij de wensende mama's (to be).

In 2011 heb ik alle perikelen al eens gedeeld op dit forum en in datzelfde jaar ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ook in 2012 heb ik even meegepraat, waarna ik in augustus van dat jaar zwanger raakte van de tweede. Helaas bleek tijdens de echo in oktober dat het hartje niet klopte. Uiteindelijk heb ik toen met misoprostol de miskraam opgewekt. Het duurde even voordat mijn cyclus toen weer op gang kwam. Nadat ik het vruchtje was verloren heb ik eerst zes weken aanhoudelijk veel bloedverlies gehad en daarna merkte ik aan alles in mijn lijf dat mijn hormonen een feestje bouwden. Inmiddels voelt fysiek alles gelukkig weer wat rustiger, maar dan.... dat hoofd!

De wens is inmiddels zo sterk en de teleurstelling is iedere maand weer groot. Aangezien we al een gezonde dochter hebben en ik omringd word door gelukkig zwangeren (die ik dat stuk voor stuk overigens ontzettend gun), durf ik mijn hoop en teleurstellingen steeds minder te delen.

Ik ben dus Melian, 33 jaar, getrouwd en zoals gezegd moeder van een dochter van 19 maanden. We zijn sinds juni 2012 bezig voor een tweede, maar om de moed erin te houden, tellen we vanaf de laatste zwangerschap. Ik zit nu dus in ronde 7. Vandaag ga ik de tweede week van mijn cyclus in, dus dat betekent dat we aan de bak mogen :)

Ik hoop dat ik de spanning met jullie mag delen en dat jullie je verhaal ook bij mij kwijt kunnen. Eerder heb ik het altijd heel gezellig gevonden en er veel aan gehad.

Lieve groet,
Melian

welkom..
hoop dat je niet te lang meer hoefd te wachten..
wij zijn eind juli 2012 gegaan voor een tweede in oktober miskraam gehad in november opgewekt en nu ruim 12weken zwanger dus hou moed.

liefs(maart 2011 en december 2013)

Hoi,
Welkom terug!
Altijd spannend zo'n periode!
Ik ben zelf 35 en moeder van 2 jongens van 4 en 6.
Ik ben inmiddels 2 miskramen verder en helaas nog steeds niet zwanger van de 3e.
Maar hopelijk komt hier snel verandering in voor ons allemaal!

DankjewelIk Supertje, Dromertje en blabla. Ik kan me je nog goed herinneren Dromertje... Eerst van het zwanger worden forum en daarna zaten we tegelijk bij de mei-mama's. Helaas zette jij toen twee weken na mij een gelijksoortig berichtje neer. Goed om te horen dat je inmiddels weer zwanger bent.

Heftig blabla, twee miskramen. Zelf deed ik in eerste instantie nogal stoer over de miskraam en dacht ik wel even snel weer zwanger te worden (dat hoor je toch zo vaak?). Mijn lichaam floot me terug en misschien ook gelukkig maar. Het is namelijk best pittig en dat mag ook. Ik hoop dat jullie derde niet lang meer op zich laat wachten.

Welkom terug, ook al is de reden van terugkeer niet leuk. Wel goed dat je de moed erin houdt.
Wij zijn nu (bijna) 2 jaar bezig voor een tweede en zitten nu in de 2e IUI. Als je het zo achter elkaar zet een hoop tweetjes ;-)
Elke ronde is er één te veel. En de teleurstellingen kosten een hoop energie. Maar we houden moed met elkaar hier ;-)

Succes.
Wenser

Dankjewel voor je welkom Wenser. Ik vind dat (en dat is natuurlijk alleen maar rationeel) dat ik niet mag wanhopen. Beide keren raakte ik binnen een half jaar zwanger en de eerste zwangerschap was pittig, maar heerlijk. Ik mag niet klagen. Ook niet nu het wat langer duurt dan ik zou willen. Ik realiseer me dat ik één van de velen ben die miskraam voor haar kiezen kreeg. Laat niet onverlet dat ik er verdrietig over ben :)

Wat zou het fantastisch zijn als het bij al die tweetjes blijft :) Veel sterkte en succes met deze IUI. Ik zal hard duimen voor een positieve uitslag. Hoe oud is je oudste nu?

Die wordt op 2 juli 3 jaar, we zijn met haar eerste verjaardag begonnen voor nummer twee, dus die verjaardag is een beetje dubbel gevoel. Maar we houden moed.

Terug
Bovenaan