hallo mama's en mama's to be.

hallo iedereen.ik wil graag mijn verhaal even kwijt. misschien dat jullie hier wat meer over kunnen zeggen aangezien mijn dokter's het beide niet weten.ik heb de laatste tijd veel last van misselijkheid tot overgeven toe, dit maakt niet uit of het het sochtends is of het savonds, het is ook per dag verschillend hoe misselijk ben en of ik misselijk ben. tevens heb ik ook hele erge last van maagbranden, tot een paar weken terug rookte ik nog en van het een op het ander moment heb ik hier een enorme afkeer van gekregen zo erg dat ik mijn moeder de auto heb uit moeten zetten omdat ze naast mij aan het roken was. ik heb zo een 3 weken geleden erge last van mijn borsten gehad, dit heeft zo een 2 weken aangehouden nu geen last meer van, ook ben ik enorm moe, ik kan de heledag slapen en dan ben ik nog moe.ook moet ik enorm veel plassen, dit viel zelfs mijn vriend op. ook kan ik bijna niet poepen als het al gaat dan moet ik er enorm veel moeite voor doen en dan stinkt het ook echt enorm. nu heb ik op 4-2 een soort vruchtzakje verloren, de huisarts wist niet zo goed wat dit was dit had ze namelijk nog nooit gezien, op de nightcare zeiden beide dokters dat het een vruchtzakje was, volgens hun was ik 'schijnzwanger' omdat de zwangerschaps test negatief was, nu blijven deze klachten nog steeds en ben echt enorm onzeker erover, mijn gevoel zegt gewoon dat ik zwanger ben maar de test zegt van niet, ik dacht dat het misschien te vroeg was om het te zien op een test, misschien maak ik wat minder hcg hormoon aan dan andere mensen. ik heb dinsdag een afspraak bij de gynaecoloog nu zit ik hier dus enorm mee, want als ik dus echt zwanger ben voel ik me schuldig aangezien ik gedronken en geroken, rauw vlees enzo gegeten. ik hoop dat jullie hier misschien wat ervaring mee hebben. of misschien weten wat dit kan zijn, als ik zwanger zou zijn zou ik of 10 weken zijn of nu pas 4 weken.
Groetjes Mylow
 
Wat verwarrend allemaal.
Maar ga je vooral niet schuldig voelen!!
Als je niet weet dat je zwanger bent of er wordt gezegd dat je dat niet bent dan kun je er ook geen rekening mee houden. Zelf had ik een feestje het weekend voordat ik erachter kwam dus ook gewoon gedronken. Onze dochter heeft er niets aan over gehouden.
Het enige wat je kunt doen is er nu rekening mee gaan houden.
Hoop dat de gynaecoloog je uitsluitsel kan geven
 
Ik heb ook last van steken in me linker zijde, en als ik rustig op bed lig of rustig op de bank voelt mijn buik aan alsof ik hem constant inhoud. Heel vreemd allemaal
 
Terug
Bovenaan