hallo mama's van april.. voor jullie de eerste of ....

hallo voor jullie ook de eerste of hebben jullie al een beetje ervaring ;-)
eigelijk in verwachting van een tweeling maar één hartje klopte niet meer. Nu hopen dat we toch een gezond kindje krijgen in april! We hebben er zoveel voor moeten doen!! succes lady's met jullie zwangerschap

Hoi,

dit is mijn 3e kindje (ook de 3e mammaclub). Mijn oudste wordt in januari 3. Ik denk dat ik dat wel wat ervaring mag noemen, maar iedere vrouw is anders zwanger en ervaart de dingen die haar nu overkomen weer anders. Ik ben nog jong en dat maakt voor mij een groot verschil, het gaat me allemaal redelijk van een leien dakje.

Hopelijk gaat alles goed met jullie kindje.

Voor mij is het ook de tweede mijn zoon word in februari 1 en ben nu 22april uitgerekend tot nu toe gaat het bij mij het zelfde als de vorige keer maar verder nog even afwachten
groetjes wen

Hoi Dames,

Voor mij is het de 4de zwangerschap, en gaat het door een eerdere miskraam mijn 3de kindje worden.

Toch is deze zwangerschap weer heel anders als de vorige o.a door de kwaaltjes, of het aanzien van de omgeving.
Ben nu net 25, en was 18 bij mijn 1e zwangerschap!
Ik word nu al stukken serieuser genomen als toen!

Ook is de vader van dit kindje een andere 'papa' als van de oudste 2.
Soms wel eens verwarend voor mijn oudere kinderen. Die het gelukkig wel leuk vinden dat 'mama' nog een baby krijgt

Liefs,
Marieke
Moeder van Mara (6) en Joos (4)
Uitgerekend 17/18april 2012

dit is mn 4e zwangerschap, 3e kindje
mn oudste dochter is ruim 3,5 jaar
mn jongste dochter is 16 maanden
en ben nu 13,5 weken zwanger

lekker dicht op elkaar dus :D
(wilde ik heel graag)

liefs, do

Terug