Ik ben Til en heb ook tijdens mijn zwangerschap af en toe mee geschreven, maar op de 1 of andere manier kwam daar de klad in en nu heb ik jullie weer gevonden. Ik ben sinds 9 september de mama geworden van een vrolijke, levendige, actieve dochter, genaamd Lisanne. Ze ontwikkelt zich prima, geen problemen dus we zijn gezegend. Ze staat graag om 6 uur 's ochtends op en nee het is nog niet gelukt om de laatste fles rond 11 uur af te schaffen dus soms zijn de nachten kort, maar welke ouders hebben daar nu niet last van. Ik zelf ben een thuisblijfmama en maak de fruit of groentehapjes zelf. Zo moeilijk is het nu ook weer niet om een peer in de blender te pureren. 1 keer in de week gaan Lisanne en ik samen babyzwemmen en voor de rest doen we niets hahaha geintje, gewoon de alledaagse dingetjes zoals poepluiers verschonen, boodschappen doen, alweer een was etc.
Onze pufclub is ontbonden en ik ben 1 keer in de week aan het sporten. Met de pufclub dames is er niet veel contact en soms heb je gewoon even die herkenbare verhalen nodig of even een adviesje, vandaar dat ik hier weer binnen kom vallen.
groetjes Til
Onze pufclub is ontbonden en ik ben 1 keer in de week aan het sporten. Met de pufclub dames is er niet veel contact en soms heb je gewoon even die herkenbare verhalen nodig of even een adviesje, vandaar dat ik hier weer binnen kom vallen.
groetjes Til