hallo meiden kennen jullie me nog?ik ga binnenkort voor ivf!

A

Anoniem

Guest
ben al een tijdje niet geweest want ik had het ff gehad
om er over tepraten op dit forum dat zullen jullie misschien wel bergrijpen!!
ik zit nu in ronde 14 en ben onlangs al ziekenhuis in en uit geweest,maar
het gaat nu eindelijk wel wat gebeuren je moet maar ff geduld hebben denk je dan maar
heb nu echt een super aardige dr in het ziekenhuis he he eindelijk en hij vertelde dat
we nu actie gaan ondernemen ppoeh,want mn vriend zn zaad is niet zo actief als hoe
het eigenlijk moet zijn en nu heb hij 2 weken geleden weer is zn zaad gebracht en
bloed geprikt en ik heb een binnenwaards onderzoek gehad want hij wilde niks
over het hoofd zien bij mij!hij zei dat het bij mij er goed uit zag(van binnen)zou ik maar zeggen nu hebben we 26 jan.de uitslag van mijn onderzoek zoals uitstrijkje en nog een paar bloedtesten ik vind wel prettig dat ik gelijk weet of ik voor een kindje krijgen helemaal gezond zal zijn dus spannend hoor nu ff wachten op de 26 en hij zei dat ik kon rekenen op een zwangerschap als alles bij mij goed zit want dan word het ivf en heb een verzekering gevonden die alles vergoed dus dat scheelt ook al 3000e ja het is toch wat ik heb er alles voor over hoor maar dat je bijna moest gaan betalen voor je kind is toch wel belachelijk,lekker dan die nieuwe zorgwet maar gelukkig komt alles hopelijk goed veel liefs  voetbalgek beetje lang verhaal he!xxxxx

Hee, tuurlijk ken ik je nog, al was het alleen al om je opvallende naam; voetbalgek?! Weet niet of jij mij kent... maar ik vertoef hier inmiddels ook al een aantal ronden.
Dat heb je dan best flot voor elkaar, in ronde 14 al ivf, toch? Sterkte met afwachten tot de 26e en dan hoop ik dat je snel resultaat hebt met ivf. Spannend hoor!

Veel Liefs

Hoi!
Ik ken je ook nog wel hoor!
Fijn dat alles zo goed nagekeken wordt, hopelijk zijn jullie nu snel zwanger!

hoi voetbalgek,

ik ken je nog wel, jij mij misschien niet meer..schreef toen nog niet zoveel hier...
wel fijn dat er nu actie wordt ondernomen, maar kan me ook voorstellen dat het ineens wel heel definitief is, kinderen kwijgen stel je je toch anders voor...

meid ik hoop snel op een goed bericht van je!

liefs leetje 1981

He meid,

Redelijk positief bericht. Wat heerlijk dat er actie ondernomen wordt.
Tja, ook  wij zijn  ondertussen in ronde 12 belandt. Ik heb afspraken staan met de gyn. Dus bij ons zal het balletje nu ook wel gaan rollen.

Lekker te horen hoe dat verloopt. Want aan de ene kant is het prettig dat men je wil helpen aan de andere kant vind ik het ook heel spannend en zo definitief.
Eerst zaadonderzoek was niet zo positief, dus nu word ik bekeken en het zaad over een paar weekjes nog eens.

Ook hier geldt weer: WACHTEN!! hihihi.

Meid, jullie heel veel sterkte en laat nog eens wat van je horen

Juffy

Hey voetbalgek!

Tuurlijk ken ik je nog. Ik ben op dit moment een beetje een passieve lezer, omdat ik het op dit moment ook erg moeilijk heb.

Jeetje, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Mijn man is sterk vermindert vruchtbaar. De aantallen zijn er veel te weinig (minder dan 1 miljoen) en de beweeglijkheid daarvan is ook slecht. Wij hebben de uitslag ICSI gekregen en we moeten donderdag terug naar de androloog (uroloog) voor de uitslagen van bloedonderzoek, echo, semenonderzoek enzo. Nu hebben we al de uitslag van de echo gekregen dat hij geen spatader heeft en het semenonderzoek (inmiddels de derde) zal ook niks nieuws zijn. We hopen nog steeds wel de oorzaak te weten te krijgen, maar dat zal wel niet. Ikzelf moet nog onderzocht worden.

Goh meis, sterkte en succes de komende tijd. Hou je me op de hoogte?

Liefs,

Sil

Terug
Bovenaan