Hallo Meiden

allereerst wil ik even kwijt
dat het fijn is om je verhaal ergens kwijt te kunnen en vooral bij mensen die het zelfde mee maken,,,,
Alleen weet ik niet goed hoe ik beginnen moet maar kom der wel,,,
In 1997 ben ik bevallen van een zoon
nadat ik gestop was met de pil ,we (exvriend en ik ) wouden nog geen kindje maar het gebeurde gewoon echt een wondertje,,,,,
Nu een paar jaar verder en een andere leven(zonder mijn zoon die is bij zijn vader)
Woon ik samen met een hele lieve vent
en heb het reuze naar mijn zin.
Beide zijn we bezig met zwanger worden
telkens als ik mijn periode krijg
balen we er van en zeggen nou ja volgende keer beter,,,,,
ooit zou het toch wel lukken ?
Ik dacht eerst omdat ik niet zwanger wordt dat het komt omdat Leon bij zijn vader is,,,of omdat ik eerst mijn rijbewijs moest halen en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan,,,
Na jaren van flink ellende en mezelf
heel goed naar beneden kunnen halen
(onzeker) ben ik nu op een punt dat ik me goed en gelukkig voel al blijft het verdriet van mijn zoon maar ik hou me er aan vast dat als hij later groot is me zeker opzoek,,,,,en stuur ik geregelt een kaartje.
Nu zei mijn huisarts laatst dat ik mijn eisprong enz in de gaten moest houden en mijn collega's zeggen weer na de periode ik snap er geen hout van hoor.....
Mijn vriend zei als je je periode hebt yo kun je dan zwanger zijn ,,,,dat weet ik dus ook niet,,,,erg he

Zo heb ik het wel een beetje verwoord geloof ik,,,,
in elk geval al bedankt als jullie het lezen,,,,,,liefs en succes Yolanda.


 

Lieve Yolanda, ik kan me goed voorstellen dat je niet lekker in je vel zat door wat je beschreef. wat fijn voor je dat je opnieuw kunt beginnen met een lieve vriend!
Je vraag is dus eigenlijk wanneer je vruchtbaar bent? Je bent vruchtbaar op de dagen voor je eisprong en de dag erna. Dat is 16 tot 12 dagen VOOR je menstruatie. Misschien heb je wat aan deze sites:
www.9maand.com
www.babybrabbel.org
Allebei deze sites geven veel informatie over de werking van je lichaam. Met de datum van je laatste menstruatie en de duur van je cyclus kun je daar gemakkelijk uit laten rekenen wanneer je vruchtbaar bent.
Succes ermee, en laat nog eens wat van je horen!
Liefs, el
 
Hoi lieve El :

Dank je voor je reactie....
en ik ben blij met die 9 maand site
erg goed en veel geleerd over mijn lijf....
Alleen hield het me voor de gek geloof ik,want rond de 6mei(Na 23 dagen ) kreeg ik mijn periode en duurde maar twee dagen
plus dat er niet veel uit kwam dus hup naar de dokter ff getest he
was negatief ,,nog steeds heb ik het gevoel dat periode er komt....
maar tja het zal er wel bij horen.....
Een chatvriendin van mij zei dat ik
volgende week weer een test moest doen
want zoals ze mijn verhaal las kon ik weleens zwanger zijn....we wachten af he ik hoop het van wel....

Veel liefs Yolanda


 
Terug
Bovenaan