allereerst wil ik even kwijt
dat het fijn is om je verhaal ergens kwijt te kunnen en vooral bij mensen die het zelfde mee maken,,,,
Alleen weet ik niet goed hoe ik beginnen moet maar kom der wel,,,
In 1997 ben ik bevallen van een zoon
nadat ik gestop was met de pil ,we (exvriend en ik ) wouden nog geen kindje maar het gebeurde gewoon echt een wondertje,,,,,
Nu een paar jaar verder en een andere leven(zonder mijn zoon die is bij zijn vader)
Woon ik samen met een hele lieve vent
en heb het reuze naar mijn zin.
Beide zijn we bezig met zwanger worden
telkens als ik mijn periode krijg
balen we er van en zeggen nou ja volgende keer beter,,,,,
ooit zou het toch wel lukken ?
Ik dacht eerst omdat ik niet zwanger wordt dat het komt omdat Leon bij zijn vader is,,,of omdat ik eerst mijn rijbewijs moest halen en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan,,,
Na jaren van flink ellende en mezelf
heel goed naar beneden kunnen halen
(onzeker) ben ik nu op een punt dat ik me goed en gelukkig voel al blijft het verdriet van mijn zoon maar ik hou me er aan vast dat als hij later groot is me zeker opzoek,,,,,en stuur ik geregelt een kaartje.
Nu zei mijn huisarts laatst dat ik mijn eisprong enz in de gaten moest houden en mijn collega's zeggen weer na de periode ik snap er geen hout van hoor.....
Mijn vriend zei als je je periode hebt yo kun je dan zwanger zijn ,,,,dat weet ik dus ook niet,,,,erg he
Zo heb ik het wel een beetje verwoord geloof ik,,,,
in elk geval al bedankt als jullie het lezen,,,,,,liefs en succes Yolanda.
dat het fijn is om je verhaal ergens kwijt te kunnen en vooral bij mensen die het zelfde mee maken,,,,
Alleen weet ik niet goed hoe ik beginnen moet maar kom der wel,,,
In 1997 ben ik bevallen van een zoon
nadat ik gestop was met de pil ,we (exvriend en ik ) wouden nog geen kindje maar het gebeurde gewoon echt een wondertje,,,,,
Nu een paar jaar verder en een andere leven(zonder mijn zoon die is bij zijn vader)
Woon ik samen met een hele lieve vent
en heb het reuze naar mijn zin.
Beide zijn we bezig met zwanger worden
telkens als ik mijn periode krijg
balen we er van en zeggen nou ja volgende keer beter,,,,,
ooit zou het toch wel lukken ?
Ik dacht eerst omdat ik niet zwanger wordt dat het komt omdat Leon bij zijn vader is,,,of omdat ik eerst mijn rijbewijs moest halen en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan,,,
Na jaren van flink ellende en mezelf
heel goed naar beneden kunnen halen
(onzeker) ben ik nu op een punt dat ik me goed en gelukkig voel al blijft het verdriet van mijn zoon maar ik hou me er aan vast dat als hij later groot is me zeker opzoek,,,,,en stuur ik geregelt een kaartje.
Nu zei mijn huisarts laatst dat ik mijn eisprong enz in de gaten moest houden en mijn collega's zeggen weer na de periode ik snap er geen hout van hoor.....
Mijn vriend zei als je je periode hebt yo kun je dan zwanger zijn ,,,,dat weet ik dus ook niet,,,,erg he
Zo heb ik het wel een beetje verwoord geloof ik,,,,
in elk geval al bedankt als jullie het lezen,,,,,,liefs en succes Yolanda.