Hallo meiden

A

Anoniem

Guest
Wow, wat veel zwangeren zijn er bijgekomen deze maand, van harte gefeliciteerd meiden, wat fijn voor jullie.
Biaggi, gefeliciteerd, ik lees dat jullie gaan trouwen. Jullie zijn ook  al doorverwezen naar de gyn.
Ik kom niet zo veel meer op het forum,  ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. ( niet dat dat lukt hoor !!!)
Hier hebben  de rode duivels zich  weer laten zien.Ondertussen slik ik al weer een jaar foliumzuur, en mag ik dus van de huisarts door naar de Gyn. We beginnen volgende week eerst met sperma-onderzoek.
Toen we besloten om te stoppen met de pil, dacht ik nog dat ik niet het medische- circuit in zou willen, als het niet zou lukken zwanger te raken. Maar ik wil zo graag een kindje dat ik er dat zeker voor over heb.
Ik wens jullie allen veel   positieve testen,
liefs Zoey

Ik hoop dat je op deze manier een prachtige baby kan krijgen. Ik duim alvast. Natje

Ha Zoey,

Ik ga dubbel voor je duimen! Hoe jullie je kleine ook krijgen, als het maar gezond is, ervan houden doe je toch wel...
Heel veel succes,
Groetjes J

Hoi lieve Zoey,

Was je daar weer !!! Leuk !! Even voor alle duidelijkheid, we gaan niet trouwen maar een geregistreerd partnerschap. Het is hetzelfde als een huwelijk alleen als we kinderen krijgen, wat we toch eigenlijk wel heel graag willen, dan moet mijn vriend het kindje alleen nog erkennen. De rest is automatisch geregeld. Zelfs het gezag heb je allebie automatisch !!! Maar ik neem straks wel de achternaam van mijn vriend en als ik ergens wat moet regelen, zeg ik ook gewoon mijn man !!!! HAHAHAHAHAHA

Jammer dat je hier niet zo vaak meer bent te vinden !!! Was altijd wel erg gezellug !! Meid, heel veel succes met zwanger worden en als het zo ver is, meld je het dan wel even ????

Dikke knuffel van Biaggi

Hallo, Bedankt voor de lieve reakties.
Ik moet zeggen dat ik wel weer goede hoop heb nu.
Biaggi, oeps sorry, foutje ! Maar net zo goed gefeliciteerd.

groetjes Zoey

Terug
Bovenaan