hallo meiden

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Wat is het hier de laatste tijd lekker druk he !
Veel mensen zijn babies aan het maken ha ha!!!
Ik zelf ben nu eindelijk beland in ronde 1. Nog effe wachten tot die duivels verdwenen zijn, en dan gaan we er voor.

Je word wel effe terug gefloten he als je dan ineens leest dat er twee meiden een miskraam hebben gehad. Het lijkt me iets vreselijks om mee te maken. En ik vind het dan ook goed dat dit forum er is. wij kunnen er voor hun, en elkaar zijn. Vooral als het in begin van de zwangerschap mis gaat en er eigenlijk nog niemand van weet.

wat betreft de nod lijst, ik wacht nog effe met een nieuwe versie er zijn veel mensen overtijd, dan kan ik die meteen op het zwanger lijstje invullen ha ha!!!!

Nathalie ik wist je nieuwe nod al, maar iemand had iets bij de nod lijst geschreven zodat deze weer boven aan kwam te staan. Het was dus nog de oude lijst.

Verder alle meiden suc6 in jullie nieuwe ronde, of met de onderzoeken. En voor anne en Eavie heel veel sterkte en ik zou het fijn vinden als jullie er aan toe zijn, om weer hier bij ons te komen kletsen.

Nou allemaal veel liefs en veel groetjes van Doortje

Hey Doortje
eindelijk in ronde 1 geweldig
ik duim voor je

verder vind ik het echt zo super dat je de nod dagen bij houd
lukt het ook een beetje heb je geen hulp nodig??

Ik wil je wel helpen hoor
zeg het maar

verder zijn er echt heel veel mensen die nu overtijd zijn
geweldig ik twijfel zelf nu ook nog om eentest te doen
heb nog steeds het gevoel dat ik het moet worden
Met me eerste voelde ik dat ik zwanger was en had ik
allemaal kwaaltjes en nu totaal niet

maar ja we zien wel ik zit al te bedenken of ik met wat naar de
huisarts kan gaan dan kan ze gelijk een test doen hihi
dan kost het me ook geen geld hihi

maar ja
hey succes verder en als je hulp nodig hebt dan hoor ik het

groetjes natasja

hoi hoi

Er zijn inderdaad veel mensen over tijd, hopen dat het een vruchtbare ronde was voor hun. En voor jouw natuurlijk ook.
Trouwens volgens mij moet je een zwangerschapstest bij de huisarts betalen.
Ik heb eeb poos geleden(toen mocht ik nog niet zwanger raken vanwege mijn gezondheid) een antibiotica kuur gehad. Ja en dan werkt de pil minder. Dus ineens werd ik op mijn verwachte ongi dag niet ongi. Dag erna ook niet, en pijnlijke borsten. Toen heb ik de assistente gebeld. En zij adviseerde een test, maar ik kon er het beste een bij het kruitvat halen, want bij hun moest ik het zelf betalen en koste het 30 euro.
Weet niet hoe jij verzekerd bent, ik cz basis plus tand plus.

Wat de nod lijst betreft, ik maak er steeds een copy van, en dit zet ik dan weer op het nieuwe blad, hoef ik hem alleen nog hier en daar wat te wijzigen. Dus het valt wel mee dat werk. Het is alleen goed in de gaten houden, en allee berichtjes lezen, maar dat doe ik sowieso

Veel groetjes Doortje

Hoi Doortje,

Wat leuk  dat je aan ronde 1 mag beginnen. Superspannend!

Ik heb helaas een aantal maanden geleden ook een eerste miskraam gehad, dus ik hop een beetje heen en weer tussen dit forum en het miskraamforum. Het is in elk geval positief dat het op het miskraamforum veel rustiger is dan op dit forum!

Ik las hier ook van  Eavie en  Anne, heel erg naar voor ze. Heel veel sterkte meiden als jullie dit lezen.

Maar zoals ik je ook voor de lijst heb doorgegeven, zijn wij deze maand met nieuw enthousiasme weer voor ronde 1 gegaan. Bedankt voor het bijhouden van de lijst trouwens.  Uiteraard hoop ik net als iedereen zo snel mogelijk weer van de lijst af te mogen. Ik heb wel wat verschijnselen, maar misschien is het gewoon vals alarm. Afwachten dus, maar ik laat het  wel weten.

Wat betreft de zwangerschapstests, volgens mij zijn ze in de winkel bij het kruidvat (eigen merk) het goedkoopst, maar via internet zijn ze een stuk goedkoper! O.a. www.premom.nl

Veel klusplezier in elk geval Doortje en dat je het bijhouden van de lijst wegens succes  maar snel aan iemand anders mag overlaten!

Groetjes, Em

Hoi Em

Ik vind het hardstikke goed van jullie, het lijkt me erg moeilijk om na een miskraam de draad weer op te pakken.
Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is. En dat dan alles goed gaat. Jij had de 11 je nod he? Ik zal voor je duimen.
Hou ons wel op de hoogte he!

Wat die test betreft, ik heb er al via internet besteld. Maar omdat Nahalie zei dat het bij de huisarts gratis is. Dit is volgens mij dan verschillend per huisa. of per zieknfonds ofzo.

Groetjes Doortje

ik bedoelde natuurlijk natasja, die had dat gezegd over die testen.

Hoi Doortje,

ik ben nieuw op dit forum, maar ik volg jullie al zón 3 weken! Erg fijn dat je weet dat je niet de enigste bent.
Het viel me op dat je veel voor deze meiden betekend en dat vind ik leuk! Veel plezier en geluk met je eerste ronde, fijn voor je dat het nu kan beginnen!!!
Ik ben Antoinet 26 jaar en bezig voor m'n eerste kindje. We zitten  nu in de 19 ronde!
Mijn NOD is 29 april!

Groetjes Antoinet

Hoi Doortje,

Voor jou is dan bijna de 'actieve' periode aangebroken!
Geniet ervan, want als je zwanger bent kan je er weleens een tijdje geen zin in hebben .

Hopelijk hoef je zelf maar heel kort op de lijst te staan en kun je door naar een maandforum, maar de tijd zal het leren.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan