hallo meiden

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben helemaal nieuw, erg leuk om al die berichten te lezen. En de ondersteuning van elkaar  is natuurlijk erg prettig.

Ik ben 28 en in 'ronde 2'. Ik heb  donderdag  of vrijdag mijn NOD. Ik had vanmorgen al een test gedaan (erg nieuwsgierig!). Daar stond een vaag streepje. Mijn vriend    zag ook  een streepje maar was niet overtuigd.  Verder heb ik  al bijna een week een soort van spierpijn in mijn buik (?)
Wat nu?... moet vrijdag nog maar een keer testen....

Hoi Daannie,

Gezellig hier op het zwanger-worden forum. Maar als ik dat zo lees, dan mag jij je
binnenkort ook verplaatsen naar het januari-forum.
Er komt alleen een streepje op de test als er iets van hormoon in je lichaam zit, tenzij je de test pas na 10 minuten afleest want dan kwam er bij mij altijd een vaag streepje op.
Maar dat spierpijn gevoel heb ik ook gehad en bij mij betekende het ZWANGER!

Succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes, Jetje

Hoi welkom!

een streep is een streep, hoe vaag ook dus je bent waarschijnlijk gewoon zwanger!!! Wat zeg ik, niet waarschijnlijk.

Voor de zekerhied nog even testen morgen of vrijdag, maar volgens mij mag ik je gewoon feliciteren!

groetjes,
Mienetje

Hallo,
Welkom op dit forum!!
Maar je kunt dus al zwanger zijn das een  mooie binnekomer!!!
Hoop dat het echt zo is voor je!!!
Laat je het nog horen!!
Das leuk gaan we je weer allemaal uitgebreid feliciteren hihi!!!

tot snel maar!!!

Groetjes sandy

hallo,
Ik ben nieuw en het leuk mij ook leuk om met jullie te delen. ik wil ook weer zwanger worden, wel van een tweede kindje, was bij de eerste gelijk zwanger.
Nu ben ik vorige keer eigenlijk nauwelijks og geweest en bij de test komt er maar 1 streep. zwanger is toch 2 strepen?Nu heb ik as dinsdag dat ik weer og moet worden,..... afwachten dan maar.
nu ben ik al bezig vanaf januari.

Bedankt voor de reacties! Erg positief... maar durf nog niet te juichen hoor.
Ik ga morgen of vrijdag weer een test doen, en dan zien we wel.
Ben in iedergeval nog niet ongi geworden. maar dat kan nog...

Vandaag   niet veel rare dingen gevoeld, af en toe een beetje 'spierpijn' verder niet.
Wordt wel een beetje gek van mijzelf.

Hoi Daannie

Ik denk ook dat je gewoon al zwanger bent...
maar ik zal je nog niet feliciteren.
Laat het ons vrijdag wel meteen weten he!

Succes! (alhoewel niet meer nodig denk ik )

Liefs Linnepinnie

hoi,hoi

welkom op dit forum,het is hier gezellig!!!!
hopen dat de test je niet voor de gek houd en dat je dus zwanger bent....
we horen het wel.

sterkte met wachten...

xxxtam80 (ronde11,1e kind)

Terug
Bovenaan