Hallo meiden...

A

Anoniem

Guest
Ik wil me even voorstellen...
Ik ben Leah en zit al een tijdje op het zwanger worden forum. Dit forum heb ik de laatste tijd erg proberen te mijden om wat meer rust voor mezelf te krijgen. Misschien is er wel iemand die mij van het forum kent?

We zijn in juni 2005 gestopt met de pil en zijn nu een jaar en 3 maanden bezig om zwanger te worden (ronde 15).
Ik ben net vandaag officieel ongi geworden, wat voor ons betekent dat we nu echt de MMM in gaan.
Mijn man krijgt gauw een zaadonderzoek om te kijken of alles goed is.
Zelf moet ik voor een fertiliteitsonderzoek omdat ik het idee heb dat mijn eisprong niet goed is en ik nu steeds onregelmatiger ongi word.
Ik vind het allemaal wel spannend maar we zijn er wel aan toe. Bij ons is ook de moeilijkheid dat mijn man internationaal chauffeur is en dus niet altijd thuis. We hebben al wel met z'n baas overleg gehad en in mijn eisprong periode plannen ze hem zo in dat hij 's avonds thuis is. Tot nu toe heeft dit allemaal nog niet mogen baten.

Ik hoop dat ik op dit forum met mensen m'n gevoelens en ervaringen kan wisselen.

21 september hebben we ons eerste gesprek... wel spannend hoor!

Liefs Leah

Hoi Leah!!!!
Ik ken je gelukkig nog wel, leuk dat je nou ook hier bent!!
Ik vind dit forum nu beter aansluiten dan die van  zwanger worden.
Ik wens je veel succes en blijf doorduimen!!!

Veel liefs!!

Hee Leah!!

Nou ik ken je gelukkig ook maar al te goed!!
Wat ontzettend fijn om jou er ook weer bij te hebben...
(ondanks dat de reden dat  we  hier zijn  voor ons allemaal minder leuk is).

Nou meid we gaan hier gewoon met zijn allen doorheen komen.
Zelf doe ik ook pas weer een weekje wat actiever mee op het forum, mijn voorstellings berichtje dwaalt hier ook nog ergens rond....
Maar het sluit veel beter aan dan het vorige forum, wat eigenlijk ook wel logisch is...
Nou meid, tot forums dan maar he?

Liefs Linnepinnie

Hoi Leah,

Welkom, al was je hier natuurlijk liever niet! Hier zitten we in ieder geval allemaal in hetzelfde schuitje en zul je geen meiden treffen die na 2 rondes al beginnen te zuchten dat het allemaal zo lang duurt haha.
Veel succes met de eerste stappen in de MMM, als je vragen hebt ben je op dit forum aan het goede adres!

Groeten, Saar

Hey Leah,

ook ik ken je nog van het vorige forum! Ik ben enkele weken geleden ook naar hier verhuisd. Vind dat de druk hier minder hoog ligt en dus voel ik me hier meer op mijn gemak!
Heel veel geluk gewenst!

Liefs Caroline

Ik ben blij dat ik hier naartoe verhuisd ben... 't is gewoon te moeilijk om elke x te moeten lezen dat iemand zwanger is na 2 rondes of net als al gezegd is... na 2 rondes al beginnen te zuchten... Ik denk dan... meid... je weet nog half niet hoe lang je weg kan zijn...

Maar dat weet ik zelf natuurlijk ook niet. Ik probeer er samen met m'n hubbie er zo blanco mogelijk in te stappen en we moeten maar zien waar het schip strand.

Vind het fijner om m'n ervaringen en ideeen te delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten...

'k zal proberen wat vaker weer aanwezig te zijn!!!

Liefs Leah

Hoi Leah,

Welkom hier. Ik weet zeker dat je je hier veel meer thuis voelt dan op het zwanger worden forum. Daar vinden ze idd 4 rondes al erg lang.
Wil je in ieder geval erg veel succes wensen voor als je de MM in gaat. Het is een zwaar proces maar voor een goed doel.

Kruimel

Hoi Leah,

Welkom op het forum. Hier kunnen we elkaar een beetje steunen. Want het is soms  al moeilijk genoeg. Als je vragen hebt: altijd stellen.

Succes met je onderzoeken.

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan