hallo meiden

hallo meiden,

sinds 3enhalve week heb ik spanningen in mijn borsten, ben inmiddels al 8 dagen over tijd. vorige week ben ik al naar de huisarts geweest omdat het niet goed voelde, alle testen die ik heb gedaan zijn negatief. de huisarts even gebelt, die zei dat ik een maandje kon overslaan. de symtomen zijn zo herkenbaar (januarie 2008  miskraam gehad  met 16 weken). ben zo bang, wil zekerheid. of menstrueren of een positieve uitslag.
heb de instelling:  "groeit er een kindje, dan is het hardstikke  welkom bij ons, menstrueer ik vind ik het ook prima" mijn tijd komt nog wel"
een bloedttest is iets nauwkeuriger, volgens de huisarts.
kan niet goed tegen die onzekerheid, ben er  99% zeker van dat ik zwanger kan zijn gezien de symtomen zo herkenbaar. 8 dagen over tijd,  heb in  een jaar  niet een keer een menstruatie overgeslagen sinds ik geen anticonseptie meer gebruik.

iemand tips of een goede raad???

liefs wendy

Hoi misschien weet je ondertussen al meer en heb je positief getest of ben je toch nog ongesteld geworden. Anders zou ik je aanraden om toch te vragen om een bloedtest. Het is namelijk mogelijk dat je negatief test bij thuistesten terwijl je toch zwanger bent en via een bloedprik kunnen ze dan toch het HCG niveau aantonen.

hoi meiden,

bedankt voor de lieve reacties, inmiddels ben ik nog niks wijzer.......slopend.
a.s maandag naar de huisarts, spanning in mn borsten neemt toe, mn onderbuik word steeds harder met name bij mn  schaambeen voel ik een verdikking. wat normaliter soepel zou zijn. inmiddels al ruim 2 weken. word er niet prettiger op:)
nu alleen een test die het positieve aangeeft, een bloeddtest laat ik doen ondanks dat naalden  vreselijk zijn panisch,  maar hier heb ik het absoluut voor over!!
mijn intuitie en lichaam geeft het al aan, daar kan ik niet omheen.
zal nog even geduld op moeten brengen, maar met deze berichtjes van jullie sleept me erdoorheen.

ik hou jullie op de hoogte,

liefs

Terug
Bovenaan