hallo meiden

toen jullie hier starten met elkaar heb ik vooral meegelezen was nog niet echt aan posten toegekomen en helaas is die zw.schap toen misgelopen (missed abortion gehad, we kwamen er bij de termijnecho achter dat het kindje met bijna 10 weken niet meer leefde).

Maar wou toch even delen:  ik ben inmiddels alweer bijna 14 weken zwanger!!!!!!!
Goeie termijnecho gehad en vandaag bij de VK het hartje gehoord.... dus het gaat goed (garanties krijg je niet natuurlijk).

Volg julie verhalen afentoe nog wel en zal in juli zeker kijken wanneer de babies geboren worden!

groetjes,
Marije
(13 weken 5 dagen, UD 13-11-08)

Hoi Marije,

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je alweer zo ver bent, dat geeft toch weer wat zekerheid! Probeer maar lekker te genieten, straks in november ben jij aan de beurt!!!

Kaskes

gefeliciteerd meid.

lekker van genieten inderdaad. en garantie krijg je nooit. (of moet op papier staan).
maar ehm 13 nov leuke datum heb je gemikt zeg dan ben ik jarig.

groetjes sandra

Bedankt voor de felicitaties!

quote: san en ed reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2008 12:28:09'));

maar ehm 13 nov leuke datum heb je gemikt zeg dan ben ik jarig.

Heb ik apart daarvoor gedaan  
Maar SintMaarten lijkt me wel een gezellig moment om te bevallen.... steeds de bel en kindjes die gezellig voor je staan te zingen haha (eh weet niet of iedereen dat hier eigenlijk wel kent).

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan