Hallo meiden

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik 36 weken en heb al twee weken last van indalings weeen, niet erg fijn
en ze worden steets erger, heeft iemand hier ook last van of gehad..?

groetjes marisca..

hey marisca,
ja ik ben ook vandaag 36w,
hele weekend last van buikpijn gehad en rugpijn,
ons kleintje lag bij de laatste controle in de ingang van het bekken
ben eens benieuwd maandag bijn de controle,
heb zelf het idee dat ze dieper ligt, en daar   van het hele weekend
last heb gehad,

nog eventjes he meid,
liefs ramona

hoi ramona,

wat leuk dat we gelijk lopen, die kleine van mij is al te ver aan het indalen en ik moet eigenlijk de hele dag in bed blijven van de vk maar dat is zo moeilijk , het is zo een vervelend gevoel net ofdat je mestruatie gaat komen maar niet door zet, wij moeten vrijdag weer naar de vk, ben benieuwd wat die gaat zeggen...

groetjes marisca..

ik heb het ook al meer dan 2 weken, en ben nu 37 weken en 3 dagen en worden iets minder, maar voel de baby wel heel erg op me blaas.

Manal

Ik ben nu 38 weken en heb er ook last van gehad en soms nog steeds. Bij een eerste dalen ze eerder in en dat voel je heel duidelijk. Bij een 2e kan het zijn dat ze tot op het eind nog niet zijn ingedaald. (bij mij lag ze anderhalve week terug wel gedeeltelijk vast)
Een meisje van de puf club klaagde erook over toen ze rond 35 weken zat dat ze vreselijke last had van indalings pijn. Vorige week was ze 36 weken er toen zei ze dat ze het heerlijk vond dat de kleine was gedaald en dat de steken minder waren geworden maar ze had nu veel meer uithoudings vermogen dan voorheen.

Monique

Terug
Bovenaan