Hallo meiden

Ik kom me bij jullie melden!
Ik ben Suus, 35 jaar en heb net getest......en daar kwam een mooi (dan wel iets llichter) streepje tevoorschijn!

Ik ben nu na 1,5 jaar proberen dan eindelijk zwanger van ons nummertje 3!
En ben supergelukkig!!!!!

Volgens mijn berekeningen zou ik zo rond 15 oktober uitgerekend zijn.

Groetjes Suus

nee, dit is de eerste. Ik vind het erg spannend en leuk. Ik heb volgende week mijn eerste echo en ben benieuwd of ze dan al wat kunnen zien. Als het goed is ben ik dan 6 weken en 1 dag, maar omdat we deze maand er geen rekening mee hadden gehouden dat het wel eens raak kon zijn, weten we het niet precies.

Ik heb ook erg foute dingen gedaan. Zo is mijn verstandskies getrokken en heb ik dus een verdoving gehad en daarna nog een week pijnstillers geslikt en meer van dat soort dingen...

Ik teste eigenlijk ook alleen maar om mijn ongesteldheid op gang te brengen... Ik kan mijzelf namelijk erg voor de gek houden en zo mijn periode een week uitstellen of zo. We hebben op drie verschillende dagen een test gedaan. Uiteindelijk de clearblue en daar stond heel duidelijk zwanger 2/3 weken. Pas toen wilde mijn vriend er ook aan hihi.

Oooh dat is helemaal spannend, de eerste!
Leuk hoor!
En volgende week al een echo? Dat is snel zeg!
Ik was toen precies zo hoor! Ik kon ook (onbewust) mijn ongesteldheid en week uitstellen. Als ik dan testte en hij negatief was, werd ik dezelfde dag nog ongesteld.
Wat zitten wij vrouwen toch vreemd in elkaar soms he!

Wel typisch is dat ik nu alle 3 de keren juist net het idee had helemaal niet zwanger te kunnen zijn. Terwijl ik keren daarvoor m'n hoofd helemaal gek maakte en allelei kwaaltjes voelde die op een zwangerschap zouden kunnen duiden.
Nu heb ik alleen wat gevoelige borsten. Maar dat had ik de vorige keer ook toen ik dacht zwanger te zijn.

Succes alvast met de echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje (als je 6 weken bent dan)!

Terug
Bovenaan