Hallo meiden,

Heel lang geleden heb ik op dit forum ook meegeschreven. Misschien zijn er nog meiden die me kennen maar ik denk de meeste niet.

Ik wil jullie even een hart onder de riem steken en zeggen de moed niet op te geven. Na 5 jaar van zwoegen, spuiten, medicijnen slikken, insemineren en ga zo maar door, zijn ook wij zwanger.

Ik weet hoeveel moeite de medische molen kost. Mensen denken vaak, oh die kunnen geen kinderen krijgen en voor hen houd het daar dan op. Zij weten niet, dat je soms tot 6x in de week in het ziekenhuis bent om te kijken hoe het gaat, hoe het groeit. Zij weten niet dat je elke keer weer die medicijnen moet slikken of die spuit moet zetten. Meiden, het is ontzettend zwaar, maar geef de moed niet op.

Blijf geloven...

Liefs Leah

Hi Leah, wat super dat het jullie uiteindelijk gelukt is! Fijn dat je dat even met ons deelt. Was er bij jullie een aanwijsbare reden dat het niet lukte? En ben je zwanger geraakt door IVF? Je hebt gelijk dat mensen vaak niet doorhebben wat het is als niet alles vanzelf gaat!

super om even weer goed nieuws te horen dat geeft mij inderdaad ook weer een beetje hoop.
Gefeliciteerd meid.
Ben ook wel benieuwd hoe je zwanger bent geraakt met ivf?? en hoeveelste keer.
Ik ben nu met de laatste iui bezig, volgende maand starten met ivf,al hoop ik dat dat laatsten niet nodigd is en het deze maand gewoon gelukt is.

Groetjes suusje

Wow, wat ontzettend fijn voor jullie. Ik hoop dat je nu ook van het nieuws kunt genieten, ook al zal de onzekerheid nog best groot zijn. Veel sterkte e tot de 12 weken echo, dan wordt het allemala een beetje écht'.
Groet,

wenser

Terug
Bovenaan