Hallo meiden

Eerst was ik heel terughoudend om terug te komen op een gericht forum zoals deze. Ik behoorde namelijk eerder tot een juli mama maar dat is mis gegaan met 8 weken...........geen hartactie.....

Nu na een half jaar weet ik vanaf afgelopen zondag dat ik weer zwanger ben!

Toch kom ik lekker bij jullie! Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat! Het zal dan mijn eerste kindje worden!

Ik ben Jessica en ben 27 jaar en ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger..............met 7 weken krijg ik een echo omdat het eerder mis is gegaan......ow wat spannend!

Hoe gaat het met jullie?????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Welkom bij de club en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Na een miskraam zal het voor jullie even extra spannend zijn. Wel fijn dat je met 7 weken al een echo krijgt, ik zal denk ik moeten wachten tot 12 weken. (En dat duurt nog zoooooooo lang).

Ik ben zelf zwanger van de derde, heb al 2 jongens van 4 en 2 en ben als het goed is, nu 5 weken en 1 dag zwanger, dus rond 7 februari uitgeteld.
 
Hoi Jessica

Welkom bij de club en proficiat. Kan me voorstellen dat je heel huiverig bent. We gaan duimen voor je dat dit wel mag goed gaan. En dat je met 7 weken een hartje ziet kloppen zodat jij ook mag gaan genieten van zwangerschap.Ik heb net gisteren een echo gehad ben net 6 weken zwanger en we zagen al heel zachtjes een hartje kloppen.

Liefs
 
hoi jessica.
gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ik ben zelf nu 4 weken en 6 dagen zwanger,
en heb toch wel een beetje rommelige buik hoor.
ik hoop dat alles goed gaat.
gr.
 
Terug
Bovenaan