Hallo meiden

Ik denk 5 weken.
Als ik reken dat ik een cyclus heb van 33 dagen wat ik normaal had, dan had ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar heb met ovulatietesten gewerkt en dan zou het niet kloppen met mijn eisprong omdat je 14 dagen na eisprong ongesteld wordt.
Had afgelopen dinsdag al gestest maar negatief en nu was die postief.
Dus ga er vanuit dat ik gister of vandaag ongesteld zou moeten worden.
Want als ze rekenen eerste dag van laatste menstruatie dan zou ik nu op 5 weken zitten volgens internet.
 
Als je een cyclus hebt van 33 dagen dan moet je 5 dagen ervan af tellen. Ik heb zelf namelijk hetzelfde. Internet houdt geen rekening met een langere cyclus. Volgens internet zou ik 5.3 weken zijn, maar rekening houdend met mijn cyclus ben ik pas 4.5 weken. Het duidelijkst is als je je echo hebt gehad.

Maar even buiten het theoretische.... Heel veel plezier en succes met je zwangerschap. Geniet er van.

Groetjes en gefeliciteerd
 
Als ik dus de 33 dagen aanhoud dan moest ik afgelopen maandag dus ongesteld zijn geworden maar goed we zien wel zometeen met de echo.

Ik ga genieten al is het nog niet helemaal doorgedrongen
 
Het ik ben nu ongeveer 5 of 6 weken zwanger moet 5 july de 1ste keer naar de verloskundige dus ben benieuwd ben wel misselijk nie normaal gelukkig niet overgeven.
Allemaal gefeliciteerd.

Greets Linda
 
Terug
Bovenaan