Hallo Meiden

Hallo Meiden,

het is alweer een poosje geleden dat ik hier een berichtje heb geschreven!!
Ik heb gewoon niet zo heel veel te melden,hahahaha. Daley is nog steeds een erg makkelijk mannetje, die netjes zijn flesjes leegdrinkt heerlijk zijn groene en fruit eet, maar wel gaat kokhalzen van brood niet omdat hij het vies vind maar die stukjes daar moet hij even aan wennen. Hij draait de kamer door en af en toe gaat hij er tijgerend vandoor. Zitten gaat nog niet zelfstandig en staan zie ik hem voorlopig ook nog niet doen en hij is nog tandloos.
Het is een echte lachebek, vooral als zijn broer en zus gek doen kom hij niet meer bij!!

@ miekje,
heftig hoor meid dat Florian nog steeds minimaal 2 keer per nacht komt!! Vooral omdat je man het niet van je over kan nemen! Hoe gaat het met je ander kids de oudste gaat binnenkort ook naar school of niet??

@ Kelly
spannend hoor hopelijk wordt jullie bod geaccepteerd en kunnen jullie snel van jullie eigen stekkie genieten.

@ Anna
Wat goed dat Jorn al zelfstandig kan zitten!! En hij is al met de fiets weggeweest las is super het weer is nu nog goed dus lekker van genieten, Kan niet wachten tot Daley ook mee kan op de fiets (gaat het brengen en halen van Levi naar school ook een stuk sneller)

Groetjes Anne

Hoi Anne!

Onze Connor loopt gelijk met jullie Daley. Alleen tijgerd hij nog niet. Ook hier wachten we op het moment dat hij kan zitten zodat we op de fiets naar school kunnen. Ik ben nu zo lang onderweg met halen en brengen! Met de fiets ben ik in 10 minuten heen en terug, nu wel 20 minuten bezig (en veel sjouwen; óf met Connor óf met maxi-cosi en onderstel van de kinderwagen. Zodra het kan gaat ie mee, ookal is het koud ik ben al aan het kijken voor een ski-pakje in mt 74/80 :)

Groetjes Esther

Hey Esther, je hebt ook van die ideale pakjes voor in het fietszitje, is regen bestendig en ook nog lekker warm ben van plan om er 1 te gaan halen,want inderdaad moet ook door weer en wind (nu slaapt Daley nog geregeld als ik Levi van school) maar over een poosje is zal hij vaker mee moeten. Heb hier trouwens ook nog wel een skipakje liggen die krijgt hij ook aan hoor als het echt koud is!!

Groetjes Anne

Is het niet zo dat ze moeten kunnen gaan zitten voor ze mee kunnen op de fiets?
Ik kan ook niet wachten. Joris gaat idd bijna naar school...waarschijnlijk volgende weer al oefenen. Florian zit bijna zelfstandig en is sterk in zn rug en idd het heen en weer rijgen zou een stuk makkelijker gaan op de fiets..de auto is zo'n gedoe en lopen..dat gaat toch minder sne!

Heb ook een skipak aangeschaft. in mt. 80 bij de H&M. Als het koud is kunnen we dus ook gewoon op de fiets!

alicia zit helemaal zelfstandig en gaat ook zelf zitten. ze trekt zich nu ook overal aan omhoog als ze erbij kan komen. dus heeft overal arnikind van vsm op haar lijfje. van blauwe plekken op der arm tot een bult op haar hoofd.
vandaag heel voorzichtig laten zitten in de box.
voedingskussen om haar heen zodat ze zich niet kan stoten.
wat denk je? krijgt ze het voor elkaar op haar knietjes te gaan zitten en voorover te kukelen.
weer een bult erbij! ze trok een pruil lipje en begon te lachen!! Echt niet te geloven!!

net daarna geeft ze mij een kopstoot. ik een tand door me lip en zij maar lachen!!

@miekje JA ze moeten wel eerst goed kunnen zitten daarom wacht ik met smart op dat moment!

@anne Oh wat handig! Hebben ze dat bij de fietswinkel ofzo? En past dat dan in ieder zitje of moet je daar weer een bijpassend zitje voor kopen (goede marketing dan!) Ik heb namelijk het zitje nog wat ik voor Margo al had (dat ik voor 5 euro via marktplaats kocht hahaha) Ik neem Connor nu iedere keer mee want hij slaapt geen lange slaapjes op de dag. Hij begint zijn slaapritme aan te passen aan de schooltijden nu we weer begonnen zijn.

Dat is fijn dat alles goed gaat!
Leuk dat hij zo lekker met broer/zus speelt, dat is hier ook, snap niet dat ze er af en toe niet hornedol van wordt,,haha
Hier ook nog niet zitten, maar hou niet zo van fietsen (helemaal niet sinds ik in het zuiden woon,,haha)
Wel ideaal van die pakjes, ben benieuwd wat dat is, mijn zus wil dadelijk ook gaan fietsen met de kleine!!

Terug
Bovenaan