Hallo Meiden

Hallo December-mama's...
Ik sluit me officieel nu ook bij jullie aan.
Ik ben ook een poosje september mama geweest maar helaas bleek bij de 8 weken echo dat het vruchtje niet meer leefde. Ik heb toen curretage(of hoe je het ook maar schrijft) gehad. Een hele verdrietige periode.....
Maar nu ben ik toch best wel (voorzichtig) n beetje blij. Ik ben nu namelijk 8 week en 3 dagen zwanger.
Uitgerekent op 11 december. Maandag hebben we de eerste afspraak bij de VK en een week later de 1e echo.
Ik ben verschrikkelijk beroerd, vooral s nachts, heb er inmiddels al medicatie tegen....
En natuurlijk heel erg moe, maar zoals ik lees hebben de meeste meiden dat hier....

Hoi Alettatje,
Gefeliciteerd! Succes bij je 1e echo.
Ik vond het erg spannend. Ook ik heb een MA gehad. Het is dan zo fijn als je dat hartje nu wel ziet kloppen. Voel je je anders dan bij je eerste zwangerschap? Ik heb nu veel meer kwaaltjes (een geruststellend idee).
Geniet er van!!!!

Hey Alettatje,

Ik kan me je zo niet 123 herinneren maar ik was net als jij eerst ook een september mama, maar helaas bij de 10weken echo klopte het hartje niet meer. 2 maart heb ik een curettage gehad en was daarna meteen zwanger. Ben nu 8w2d zwanger en ben 12-12-12 uitgerekend.

Spannend he als het eerst mis is gegaan? Het onbezorgde is er dan helaas helemaal vanaf, en het is op zich al zo spannend...

Hopelijk gaat nu alles goed, maar we moet e maar n beetje vertrouwen hebben... Van harte en welkom!

Groetjes, Charlotte

hoi alettatje,

gefeliciteerd met je zwangerschap! ik hoop voor je dat de echo as maandag goed zal gaan. dit zal idd extra spannend voor je zijn.
ik heb ook een ma gehad, zou eerst een mei mama worden. bij mij duurde het alleen 2,5 maand voordat mijn cyclus op gang kwam. bij de tweede ronde zwanger geraakt en ben vandaag 7 weken.
heb 14 mei de eerste echo.
en bij deze zwangerschap heb ik het gevoel dat ik veel meer klachten heb. (hopelijk is het positief)

liefs diaan

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes met de 1e echo! Das dan ook de 14e? Dan heb ik ook mijn 1e echo en Diaan zoals ik hierboven lees ook.... leuk! Ik heb ook al meerdere miskramen gehad, dus ook heel onzeker en afwachtend. We kunnen niet meer als positief blijven. Succes!

Hey meiden, wat leuke reacties!
@monemiekje ja mijn echo is op de 14e idd.
En ik ben ook heel erg zwanger, jeetje alle kwalen heb ik! Lastig maar wel een goed teken.

Ik vind het ook heel spannend, ben nogal terug houdend, eerst dat hartje maar zien kloppen en dan voel ik me vast een stuk beter.

Ik heb hiervoor met mijn ex-man een heel lang (7 jaar) traject van IVF/ICSI gehad. Maar nu met mijn vriend ging het allemaal heel snel, we waren ook super verbaasd maar zo gelukkig.
Ik ben voorzichtig met alles, probeer mijn rust te pakken(lees: er komt nix uit mijn handen, hang een beetje op de bank enz)
Leuk, meiden......gezellige groep merk ik!!

Gefeliciteerd. Helaas ook hier meerdere miskramen gehad. Maar ik heb nu met 7,6 dagen een hartje gezien. Ben zo blij. Maar ik kan pas echt genieten als ik de 10 weken echo heb gehad.

Geniet er lekker van en nog een ruime week en dan heb jij ook vast een mooie eho.

Hoi hoi,

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom bij de club :).

Ik weet precies hoe je je voelt! Iets meer dan 1 jaar geleden ook twee mk's gehad en daardoor bij de derde zwangerschap heel terughoudend geweest. Nu ligt er boven een prachtig meisje te slapen :). Ik hoop dat je een prachtecho krijgt!

Terug
Bovenaan