Hallo, mijn nam is ilja en.....

...ik ben verslaafd! Hahaha ik heb helemaal de website "uitzending gemist. nl" ontdekt en dan met name het programma "memories" met Anita Witzier. Wat een geweldig programma, zit hier als een heuse muts de ene na de andere aflevering te kijken, snotterend en wel. Mijn schoonouders denken inmiddels dat er een steekje los zit bij mij omdat ik met mijn laptop op schoot in de achtertuin naar het computerscherm zit te grienen hahaha.

Anyway, even een totaal random onderwerp.

Ajuus, ilja

Haha ik zie je al helemaal zitten! Ik ben ook  zo'n must met spoorloos, heb je dat al gezien? En het zandkasteel en de bibaboerderij is voor Max misschien leuk om zijn Nederlands te oefenen?
Groetjes Laura

Oooh ja Memories! Geweldig!
Kan ook zooo meeleven met die oude liefdes. Heerlijk.
Ik vind die Anita ook errug leuk.

Geniet er maar lekker van hoor.

Liefs,

Tessie

ow lekker sniffen, heerlijk!
Mijn man heeft er een enorme hekel aan maar ik vindt babyboom altijd leuk. Soms ook hele zielige verhalen en dan zit ik dus met de tranen in mijn ogen en soms helemaal vertederd van die kleine baby's.
En wil je typisch Nederlands zien, dan is ff kijken naar Gezellig naar Marokko. Ha ha ha, ik moet er altijd om lachen. Daar gaan een groep Nederlanders met de caravan door Marokko trekken. Ik hou absoluut niet van een caravan en ik lig dus helemaal in een stuip van het wel en wee op een camping in Marokko (kan je het je voorstellen, ha ha ha)

Nou, snik ze

liefs
di silva

Hahahahaha......die Ilja toch!! Ik (her)ken het hoor.....heerlijk gaan zitten snuffen over het geluk/verdriet van een ander..... Het lucht wel vaak je eigen sores op....hihi.

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan