hallo moeders juni 2010

hallo ff voorstellen ,

ik ben marieke, 24 jaar en ik ben zwanger (13e week) van de eerste.
leuk om kennis te maken met dames die in de zelfde maand zijn uitgerekend!

ik voel me super , heb nog geen kwaaltjes ondervonden ( op wat pukkels na )

hoe is t voor jullie ? ik hoop dat het ook allemaal voorspoedig gaat!
hoop van jullie te horen !

liefs marieke

hoi marieke,
welkom.
lekker voor je zeg dat alles goed gaat en geen klachten heb,ook niet vermoeid.??
ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt,maar ga zo me bed in,ben kapot.
gr marjan

Hey Marieke, welkom, gezellig er komen nog meer bij! Wat een geluk dat je geen kwaaltjes hebt, ik heb me tot en met week 8 niet zo fijn gevoeld. Niet overgeven, het kan allemaal erger maar nu voel ik me in ieder geval weer goed. Voel alleen mn borsten nog wat en iets sneller moe maar ook dat valt mee! Heb je al een echo gehad?
groetjes! Ingrid

Hey Marjan en Ingrid,
haha ben van mezelf altijd aardig druk, maar zal nu ongeveer zoals gemiddeld persoon zijn ;-)

oke dus je eerste werkdag viel zwaar ? morgen weer dan , of lekker lang weekend marjan ?

ja we hebben al 2 echo's gehad (btje een kadootje)
we waren er vroeg bij (5 week) en met intake gesprek met de vk in de 6e week, was de echoscopiste er ook dus we mochten meteen genieten van een piepklein lichtpuntje (hartje :-D ) zo gaaf !!
en met 9 en halve week weer echo gehad, leek al een echt mini-mensje.

en jullie ? al een echo gehad ? hoever zijn jullie? ik ben zo benieuwd naar de 20 weken echo !!

ingrid, hoop voor je dat je de rest van je zwangerschap zonder teveel narigheid verloopt.

ik ga hier zo afsluiten (ben nog aan t werk :-S )

tot horens groetjes marieke

O maar ik heb het niet super zwaar gehad hoor, gewoon een beetje ondersteboven van alles ;-)) Ik heb al twee echos gehad en vanmiddag derde als onderdeel van de combinatietest. Daarna zal het gewoon de 20 weken echo worden.
Gaaf he om dat hartje te zien!

Terug
Bovenaan