Hallo moeders

Hallo moeders,

Hoe ervaren jullie de eerste weken met je kleintje. Het is best genieten maar ook best zwaar. Bas wil niet in zijn bedje slapen overdag. En de ene nacht gaat het beter dan de andere nacht. Verder beginnen we langzaam een ritme te krijgen, nou ja ritme... iedere dag is het ritme nog een beetje anders, maar goed hij is pas 2 jaar. Met 2 kindjes is het best organiseren, maar gelukkig is Tess heel lief en helpt waar ze kan.

Ik ben een gelukkig mens al zal het morgen best afkicken worden want dan is papa weer aan het werk... Bas zal wel iets meer huilen want ik kan niet de hele dag met hem op mijn arm lopen. We zullen zien morgen :)

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Nanda

PS> ik vind dit forum ook niet handig maar ze beloven verbetering, we zullen zien ;-)

HIer gaat het prima, ik ben verbaasd hoe snel het weer vertrouwd is, zo'n kleintje in huis, het is natuurlijk wel mijn vierde... Nu de kinderen vakantie hebben is het wel wat drukker, maar het scheelt wel dat we in de ochtend niet hoeven te haasten, alleen even rusten 's middags is er nu niet meer bij voor mij... Verder is Ezra een rustig en makkelijk mannetje, alleen hij draait de nachten en dagen nog een beetje om, overdag slaapt hij als een roos, 's nachts wil hij nog vaak drinken en is hij vaak heel wakker of huilerig. Maar goed, hij is ook pas drie weken, dat komt wel goed!
En zaterdag gaan we lekker op vakantie, heerlijk drie weken genieten in frankrijk!! Een fijne zomer allemaal!!

Hallo,
Ik raak al aardig gewend aan het nieuwe ritme in mijn leven.
Mijn man is chauffeur en is s'avonds niet voor 6 uur thuis, en ik mag graag s' avonds nog een eindje fietsen en dat zit er nu niet in.
Hij slaat de laatste voeding voor de nacht over, en dat is net de verkeerde.
We hebben liever dat hij van 23:00 tot 6:00 slaapt.
Gisteravond hebben we hem om 24:00 wakker gemaakt, maar hij was zo slaperig, dronk de helft maar. En meneer kwam om 3:00 weer. Dus dat heeft weinig geholpen.
Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee, en wat hebben jullie toen gedaan.

Groetjes van Friese leeuw en Steyn

wij hebben precies hetzelfde! Na de voeding van een uur of negen 's avonds slaapt hij als een roos, vaak wel 6 uur achter elkaar, en wordt dan dus om 3 of 4 uur wakker! Ik zou ook graag willen dat hij juist van 12 tot 6, 7 uur gaat slapen... maar hoe ik dat voor elkaar moet krijgen weet ik ook niet...

Hey,

ik begin een beetje mijn draai te vinden. Ben blij dat de warmte even gedaan is. Verder doet Vic het eigenlijk heel goed. Hij komt wel om de 3 uur om te eten en ook 's nachts. Soms is het maar 2 1/2 uur. Ik moet er wel erg wennen dat de tijd tussen de voedingen zo kort is. Je kunt echt nauwelijks iets ondernemen of het is alweer etenstijd. Dat is best even wennen... Maar de ene keer is het om 2 uur en 6 uur en de andere keer pas om half 4 en dan in de ochtend weer. Nog niet echt een klok op te zetten. Verder slaapt hij veel beneden omdat het echt heel benauwd was op zijn kamertje. Vanaf morgen wil ik daar wat verandering in aan brengen...de "R" van rust...ben benieuwd.

Fijn dat het bij jullie ook allemaal zo goed gaat!

Groetjes Yvonne

Inderdaad, Bas is pas 2 weken... tja na een jaar lang 2 jaar te hebben getyped voor Tess zit dat een beetje in de vingers.

Bas komt ook nog iedere 3 uur, maar hij krijgt ook minimale voeding omdat hij toch wat last heeft van reflux, niet de gene die je ziet maar de verborge variant. Erg pijnlijk voor hem en voor ons om hem zo te zien :-(

Liefs Nanda

PS. Yvettexx fijne vakantie

Terug
Bovenaan