Hoi Nathalie heb een berichtje geplaatst bij je, zag later je andere berichtje. Hoe het gaat? Nou behalve het feit dat ik ontzettend verkouden ben, een koortslip van hier tot tokio en mijn stem kwijt. Moet ik zeggen dat ik toch wel een beetje in de spanning begin te raken Ben nog steeds misselijk, duizelig, zere tepels/bortsen,voel me opgezet en heb nog steeds wat pijn in mijn onderbuik. Maar hopelijk is dat het resultaat van het innestelen. Collega'tje zei tegen me dat ik zwanger was. Ze weet alleen niet dat ik bezig ben. Pin me er maar niet te veel aan vast. Maar ja hoop doet leven. In ieder geval weet ik het pas na het weekend 16e is de dag. Hou me zelf voor dat ik niet ga testen maar leer mij mezelf kennen en nog in het bezit van één test. Dus je raadt het waarschijnlijk wel.Juist ja.
Als we nou ooit eens zwanger raken kunnen we wel een reunie houden na de bevalling. We vertellen elkaar zoveel en nog nooit elkaar gezien. Wedden dat we er heel anders uit zien dan we denken.
Maar goed het is een beetje veel geworden maar ja dat komt er van als je niet kan praten. Moet toch ven mijn ei kwijt. Hihihihi lekker toepasselijk maar in deit geval hou ik hem toch echt zelf.
Groetjes en liefs jol.
Als we nou ooit eens zwanger raken kunnen we wel een reunie houden na de bevalling. We vertellen elkaar zoveel en nog nooit elkaar gezien. Wedden dat we er heel anders uit zien dan we denken.
Maar goed het is een beetje veel geworden maar ja dat komt er van als je niet kan praten. Moet toch ven mijn ei kwijt. Hihihihi lekker toepasselijk maar in deit geval hou ik hem toch echt zelf.
Groetjes en liefs jol.