Hallo Nathalie

Hoi Nathalie heb een berichtje geplaatst bij je, zag later je andere berichtje. Hoe het gaat? Nou behalve het feit dat ik ontzettend verkouden ben, een koortslip van hier tot tokio en mijn stem kwijt. Moet ik zeggen dat ik toch wel een beetje in de spanning begin te raken Ben nog steeds misselijk, duizelig, zere tepels/bortsen,voel me opgezet en heb nog steeds wat pijn in mijn onderbuik. Maar hopelijk is dat het resultaat van het innestelen. Collega'tje zei tegen me dat ik zwanger was. Ze weet alleen niet dat ik bezig ben. Pin me er maar niet te veel aan vast. Maar ja hoop doet leven. In ieder geval weet ik het pas na het weekend 16e is de dag. Hou me zelf voor dat ik niet ga testen maar leer mij mezelf kennen en nog in het bezit van één test. Dus je raadt het waarschijnlijk wel.Juist ja.
Als we nou ooit eens zwanger raken kunnen we wel een reunie houden na de bevalling. We vertellen elkaar zoveel en nog nooit elkaar gezien. Wedden dat we er heel anders uit zien dan we denken.
Maar goed het is een beetje veel geworden maar ja dat komt er van als je niet kan praten. Moet toch ven mijn ei kwijt. Hihihihi lekker toepasselijk maar in deit geval hou ik hem toch echt zelf.
Groetjes en liefs jol.
 
Hoi Jol,
Dit berichtje was eigenlijk bedoelt voor Nathalie,maar toen ik het zat te lezen dacht ik...wat kan die meid leuk schrijven!
Zo dat wilde ik alleen maar even kwijt.
En natuurlijk veel succes met het wachten en ik hoop dat je zwanger bent.
Liefs Esther
 
ohhh jol spannend allemaal,ben heel hard voor je aan het duimen hoor.een van ons moet gewoon doorgaan naar de januari moeders,in dit geval jij dus hahahahahah.

hoop voor je dat je collega gelijk heeft hoor en dat je hartstikke zwanger bent!!!

mijn cycles is gelukkig maar 2 dagen later gekomen dus tis niet meteen helemaal in de war.

je ei mag je wel houden hoor,maar misschien heb je hem/haar al niet meer nodig hahahaha.zo niet dan mag je hem wel aan mij geven een extra eitje is nooit weg whoehahahah,god ben een beetje melig denk ik hihih.

nou ja ben in ieder geval niet helemaal uit mn humeur door mn ongi dus we hebben weer een goede dosis geode moed en zin voor de aankomende klusronde hihihi.

ik spreek je snel wel weer.

he is het niet een idee om te msnen??of heb ik dat ooit al aan je gevraagd,dan kunnen we elkaar wat direkter spreken hihihihi..

ik ga nu lekker naar bed.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan