Hallo november-mama's

Hallo november-mama's,

Leuk dat er al een mama-club is terwijl iedereen die in november uitgerekend is pas net zwanger is!
Ikzelf wordt voor de tweede keer een november-mama, want mijn oudste is in november 2009 geboren. Verder heb ik nog een zoontje uit augustus 2009, en nu dus zwanger van nummer drie.
Erg spannend weer allemaal...

Tot horens en veel geluk met jullie zwangerschappen!

Hoi mamainzuid,

Gefeliciteerd!
Hier ook een die zwanger is van de derde en ook twee zoontjes (2006 en 2008).
Het heeft bij ons even geduurd voordat de derde zwangerschap er was. Eerst zelf lang nagedacht (of we het wel wilde) en eerste verhuisd. En toen we er echt voor gingen duurde het ook nog even voordat ik zwanger was.
En nu is het dus zo. Ik kan het bijna niet geloven.
Ook omdat ik me nu toch wel weer anders voel dan de vorige keren.

Het moet nog even landen dus.
Het is ook nog wel heel pril. Maar goed, stiekem wel heel blij natuurlijk!!

Hopelijk gaat t allemaal goed en kunnen we hier lekker tot november kletsen met elkaar!

Groetjes mama3007

hoi mama3007,

wat grappig, ook de derde en ook al twee zoontjes!
en ook nu nog een nakomertje erbij, leuk hoor!
ik verheug me erg op een nieuw kleintje, al vind ik het nog wel erg spannend of alles goed zal gaan...
vooral deze weken tot de eerste echo zijn echt een beetje eng he?
ik geloof het ook pas echt als ik dan een kloppend hartje zie... nu vergeet ik ook steeds dat ik zwanger ben omdat het voor mijn gevoel pas na de echo echt is...

groetjes!

@mamainzuid: ja toevallig he.
En ik vind het ook eng. Kan het ook bijna niet geloven. Ook omdat ik tijdens mijn tweede zwangerschap me veel duidelijker zwanger voelde. Doodmoe, misselijk etc. En nu voel ik me kiplekker eigenlijk. Zo raar.
Maar goed... we wachten rustig af.
Heb jij de verloskundige al gebeld? En weet je al wannneer je je eerste echo hebt?

Groetjes!

Terug
Bovenaan