Hallo, ook ik ben nieuw en heb een paar vraagjes

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zal me even voorstellen;
Mijn naam is Melanie en ben 29 jaar.

Na een paar vervelende jaren hebben we nu het geluk om met de kinderwens bezig te mogen zijn.

Eind maart ben ik met de pil gestopt. Na 2 onregelmatige maande heb ik nu 2 regelmatige maande van 24 dagen gehad.

Deze maand voelt anders dan de voorafgaande maanden. Mijn NOD zou 14/15 augustus moeten zijn. Mijn ovulatiedatum rond 31 juli/1 augustus.

Een paar dagen na 31 juli werden mijn borsten ineens veel groter en gevoeliger. Dit heb ik nog nooit gehad. En tot op vandaag blijven ze groot en gevoelig.
Een minder smakelijk onderwerp (sorry daarvoor) is afscheiding.
Heb ook meer afscheiding dan normaal. Vanaf dinsdag 8 augustus veel meer wit en af en toe een heel klein beetje bruin. Ook zeurt mijn onderbuik regelmatig.

Herkent iemand deze verschijnselen.

Wens ook iedereen die wacht heel veel sterkte en wil iedereen die zwanger is van harte feliciteren.

Groetjes Mel

Hoi,

deze klachten kunnen bij zwangerschap horen!! beetje bruine bloed kan van de innesteling zijn. Spannend succes met wachten, Ik zit nu op dag 34, maar heb een onregelmatige cyclus?! Ik heb  veel klachten maar dat kunnen ook ongi klachten zijn, heb 2 x eerder (hopelijk te vroeg) negatief  getest waarvan zondag jl. de laatste. Ik wil nu wachten tot het weekend en dan moet er wel mocht ik zwanger zijn wat uitkomen.

Suc6    

Dank je voor je reactie.

Ben benieuwd. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan