hallo over mij zelf?over me depressie?

hallo allemaal jullie kenen mij wel ik was toch een hele ongeruste moeder geworden door de zware bevalling ik ben naar de psycoloog geweest de meneer zei aan mij je heb niks je hormonen zijn verantderd enz,je heb tijd nodig en is normaal iedereen maakt dat mee ?hij zij aan mij je doet alles goed enz ik ben heel blij nu nu ben ik beetje bete rik wou schrijfen misshien dat mensen in dit forum het wouden weten ,,,,we hadden intakegesprek gedaan enz. maar blijkt te scheinen ik hoef niet meer gaan ik ben alleen 1 keer geweest .......ik moet me denkwijze verander altijd positieve denken.
wie goed denkt geniet van de leven
wie negatiefe denkt krijgt geen smaak van de leven..

groetjes adama
liefs allemaal

Hoi Adama,

Nou dat is toch goed nieuws dan??
Bespreek de problemen over je oudste kindje evt nog met wijkverpleegkundige op het cb, maar voor hem zal het ook gewoon wennen zijn dat hij eeen zusje heeft gekregen!
Ben blij te horen dat het nu beter gaat!

Gr MJ

liefe marijen
dankje wel voor je berichtje .
ik heb het gehad op de cb maar hij wordt bijna 5 jaar en we gaan niet met hem nar de cb ze zeiden aan mij dat ik van school hulp kan vragen maar ik wil we kind niet stempelen.maar ik ga met me huisarts praten op de school wil ik niet dat ze weten dat me zoon heel druk dan stempelen ze je kind,.
ik kan ook hulp krijgwn van pedagoog enz,
groetjes adama

Hoi Adama,
Nou, fijn dat er niets aan de hand is meid! Al kan ik me wel voorstellen dat het ook een mindere kant heeft...je voelt je tenslotte nog steeds hetzelfde :-( Maar, je komt er vast wel uit en als het ff niet lukt komt je gewoon hier weer je verhaal doen en slepen wij je er met z'n allen door heen. Toch dames?!

Groetjes
Marieke

quote: Mvwtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2009 09:08:48'));

Hoi Adama,
Nou, fijn dat er niets aan de hand is meid! Al kan ik me wel voorstellen dat het ook een mindere kant heeft...je voelt je tenslotte nog steeds hetzelfde :-( Maar, je komt er vast wel uit en als het ff niet lukt komt je gewoon hier weer je verhaal doen en slepen wij je er met z'n allen door heen. Toch dames?!

Groetjes
Marieke

Zeker weten!
Blijf lekker hier vragen en posten Adama!

En succes met je oudste. 't Is ook een hele verandering voor zo'n uk!

Terug
Bovenaan