hallo september mama`s

Ik zal me even voorstellen, ik ben evelien en momenteel 15 weken zwanger van de 3de....totaal niet gepland en dwars door de pil heen zwanger geraakt maar zeer welkom!
Ik lees dat meerdere nu in deze periode de onzekerheid hebben of alles nog wel goed is!! ik heb dat ook, heel af en toe voel ik van die plopjes onderin de buik en dan denk ik zal het hem zijn of niet! Bij de vorige 2 zwangerschappen voelde ik ze rond de 16 weken dus het kan wel!!
Mijn gewone broeken kan ik al niet meer aan, al een hele tijd niet...alsof met iedere zwangerschap het steeds sneller gaat!!
11 april mag ik het hartje weer horen gelukkig en 2 mei mag ik de kleine spruit weer zien met de 20 weken echo!! Zijn er meerdere die het geslacht willen weten? Wij dit keer wel maar puur voor het practische gedeelte, bij de vorige 2 zwangerschappen hadden we dat niet gedaan!!

Iedereen geniet van de zwangerschap en hoop dat we gauw die kleine goed kunnen voelen!

groetjes evelien

hoi meid

welkom hier;-)

ik ben nu 17+2....en heb ook af en toe een plopje
t is mijn 4e en mijn 2e voelde ik met 14 weken al....
dus ja...ik weet dat t nog helemaal niet hoeft...maar toch ben ik onzeker

nu moet ik wel zeggen dat mijn buik nu veel ruimer is....dan van mn eerste twee...;-)...dus beebje heeft alle ruimte

we krijgen een mannetje...dat hebben we op de echo al kunnen zien...;-)

een hele leuke/goede dikke buikentijd gewenst;-)

Toch gefeliciteerd dan, Evelien! Ik ben zwanger van de tweede en de vorige keer wisten we niet wat het werd. Nu weten we het nog niet helemaal zeker. Geniet van je zwangerschap!

Gefeliciteerd geniet er lekker van. Wij willen het ook graag weten dat we lekker gericht kunnen gaan shoppen. Het is onze eerste en heb ook wel plopjes in me buik maar weet niet zeker of het die kleine is maar denk het wel. Gelukkig hebben wij maandag een echo om het geslacht te weten en dan ben ik 17 weken+2 dagen kijk er nu al naar uit. Geniet lekker van je zwangerschap

Hoi Evelien,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom.

Die onzekerheid is heel herkenbaar hoor ik ben 16+4 en mag vanmiddag naar de vk.
Ik vind het heel spannend,maar ook weer fijn dat we het hartje horen.

Ik probeer er maar van te genieten...

Wij willen niet weten wat het wordt..
Of we moetenhet kunnen zien met de 20 weken echo maar we zeggen het dan tegen niemand..

bij de 1ste 2 wilden we het niet weten.... mijn schoonmoeder is ooit bij een waarzegster geweest en die zij dat ze oma zou worden van 2 kids.... (partner is enigst kind) 1ste zou een jongen zijn en de 2de zou een meisje zijn...... en het klopte precies.

Vorige week kwam mijn schoonmoeder naar mij toe en ze moest mij iets vertellen. Die waarzegster had gezegd dat ze 3 kleinkinderen zou krijgen maar het nooit had gezegd... omdat ze wilde weten of het uit zou komen. Dit keer zou het dus weer een meisje worden!!!
Ben er altijd heel nuchter in geweest... maar ben wel nu heel benieuwd... ik ga keihard lachen als het nu een jongen word hahahaha

Terug
Bovenaan